adexo3
۱۳۳۰۵۳۸
۱۲۶۸
۱۲۶۸
پ

ماجرای یک جنگ تمام‌عیار با امباپه

یک رسانه فرانسوی مدعی است مدیران پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه اعلام کرده‌اند در صورت تمدید نکردن قراردادش فصل آینده نیمکت‌نشین محض بوده و در هیچ مسابقه‌ای به میدان فرستاده نخواهد شد.

ورزش سه: یک رسانه فرانسوی مدعی است مدیران پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه اعلام کرده‌اند در صورت تمدید نکردن قراردادش فصل آینده نیمکت‌نشین محض بوده و در هیچ مسابقه‌ای به میدان فرستاده نخواهد شد.

بعد از اولتیماتوم جدی‌ای که ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به کیلیان امباپه داد و به صراحت گفت او دو هفته زمان دارد و یا باید قراردادش را تمدید یا پاریس را ترک کند امباپه تا این لحظه به اولتیماتوم الخلیفی پاسخی نداده و این باشگاه پی‌اس‌جی را نگران و مضطرب کرده است.

ماجرای یک جنگ تمام‌عیار با امباپه

نشریه فرانسوی اکیپ در گزارش امروز خود ادعایی جنجالی مطرح کرد. به گزارش اکیپ مدیران پاری سن ژرمن به امباپه پیام داده‌اند که اگر نه قراردادش را تمدید کند و نه حاضر به ترک باشگاه باشد دست پی‌اس‌جی برای مقابله به مثل با او بسته نخواهد بود.

بر اساس این گزارش پاری سن ژرمن به ستاره شورشی فرانسوی پیام داده که در صورتی که خواهان ماندگار شدن تا تابستان آینده باشد تا پاریس را به عنوان بازیکن آزاد و به رایگان ترک کند فصل آینده او در هیچ کدام از مسابقات به میدان نخواهد رفت. مدیران پی‌اس‌جی به او گفته‌اند که به لوئیس انریکه، سرمربی‌شان، دستور می‌دهند که از بازی دادن به امباپه خودداری کند.

این در حالی است که گزارش‌های زیادی درباره آمادگی رئال مادرید برای جذب امباپه با پیشنهادی 200 میلیون یورویی مطرح است. اما اکیپ می‌گوید پی‌اس‌جی به این نتیجه رسیده که امباپه برای انتقال به رئال در تابستان جاری هم بی‌میل است و همین باعث نگرانی در این باشگاه شده است.

نشریه اکیپ در گزارش جنجالی خود مدعی است از گفتگوهایش با منابع نزدیک به امباپه دریافته که این بازیکن فرانسوی از رفتار الخلیفی و باشگاه ناراحت بوده و قصد ندارد مقابل اولتیماتوم آنها به راحتی تسلیم بشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج