اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۱۴۹۸
۲۹۴۴
۲۹۴۴
پ

انتقال طارمی به منچستریونایتد به کجا رسید؟

مهدی طارمی کماکان در کانون اخبار نقل و انتقالاتی رسانه های اروپایی قرار دارد.

ورزش سه: مهدی طارمی کماکان در کانون اخبار نقل و انتقالاتی رسانه های اروپایی قرار دارد.

آینده فوتبالی مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش پورتو، این روزها نه تنها برای فوتبال دوستان ایرانی بلکه برای  دنبال کننده های فوتبال اروپا نیز از اهمیت بالایی برخوردار شده و این ستاره ایرانی یکی از موردتوجه ترین بازیکنان مارکت تابستانی فوتبال اروپا است که از لیگ جزیره تا سری آ ایتالیا به محور اخبار و شایعات تبدیل شده است.

در این بین انتشار اخباری در رسانه های انگلیسی مبنی بر تمایل منچستریونایتد به جذب این بازیکن و همچنین همزمانی آن با انتشار استوری هایی از سوی برخی افراد که به طارمی مرتبط شده اند، باعث شده تا زمزمه هایی جدی در خصوص احتمال حضور ستاره ایرانی پورتو در جمع شیاطین سرخ به راه بیفتد.

انتقال طارمی به منچستریونایتد به کجا رسید؟

در جدیدترین مورد، وبسایت اسپورت بایبل، گزارشی در خصوص نیاز اریک تن‌هاخ به پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو به عنوان یک مهاجم در ترکیب فصل گذشته تیمش پرداخته و گزینه‌هایی برای این موضوع ردیف کرده که یکی از آنها مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، است که در ادامه آن را می‌خوانید؛

"تصور می شود که خرید یک مهاجم برای اریک تن هاگ در اولویت باقی بماند، زیرا او به دنبال پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو است.

راسموس هویلوند، مهاجم آتالانتا، به عنوان گزینه ای بالقوه ظاهر شده است و طبق گزارش ها، بازیکن 20 ساله دانمارکی مشتاق انتقال به اولدترافورد است.

همچنین نام طارمی نیز مورد توجه هواداران یونایتد قرار گرفته و در مرکز شایعات نقل و انتقالات منچستر حضور دارد.

ایجنت طارمی با انتشار تصویری در استوری اینستاگرام خود از نشان یونایتد در اولدترافورد، این ورزشگاه را به‌عنوان موقعیت مکانی خود اعلام کرد."

انتقال طارمی به منچستریونایتد به کجا رسید؟

این رسانه در حالی گزارشی با این مضمون را منتشر کرده و از حضور یک شخص در اولدترافورد به عنوان یک قرینه برای این انتقال نام برده که بررسی ها نشان می‌دهد بین این شخص با مهدی طارمی، ارتباط کاری وجود ندارد.

با این حال، شنیده شدن نام طارمی در اطراف باشگاه های مختلف در آستانه شروع آخرین فصل حضورش در پورتو اتفاقی طبیعی است و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار ستاره ایرانی اژدها خواهد بود.

انتقال طارمی به منچستریونایتد به کجا رسید؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج