adexo3
۱۳۳۱۶۷۶
۴۴۲۰
۴۴۲۰
پ

پشت پرده درگیری فرهاد مجیدی و منصوریان

سرمربی فولاد می گوید اگر امروز آن اتفاقات پس از دیدار با استقلال رخ می داد، علیه فرهاد مجیدی صحبتی را مطرح نمی کرد.

ورزش سه: علیرضا منصوریان سرمربی فولاد در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی، در واکنش به درخواست فولاد برای جذب سیدحسین حسینی گفت: من این افتخار را داشتم که حسینی از ۱۸ سالگی بازیکنم بوده و جزو بازیکنان بزرگ کشور است ولی با تمام احترام خیر. ما دروازه مان را با آقایان کنت و گردان بسته بودیم. چند بازیکن را از تیم های پایه آورده ایم و یکی از آنها برای گلر سوم انتخاب می شود.

وی درخصوص درخواست استقلال برای معاوضه کنت و حسینی نیز پاسخ داد: خیر استقلال درخواستی ارسال نکرده است. یک ماه پیش از اتمام فصل، قرارداد کنت را تمدید کردیم.

سرمربی فولاد درخصوص وضعیت فعلی استقلال نیز اظهار داشت: از روزیکه از استقلال جدا شده ام، هیچ صحبتی درباره این باشگاه انجام نداده ام. مانند از دوران بچگی که عاشق حسن روشن بودم، خانوادگی هوادار استقلال بوده ایم و فقط یک عضو داریم که با همراه نیست و پرسپولیسی است ولی نزدیک به ۸۰ نفر در خانواده ما استقلالی هستند.

او ادامه داد: تقریبا می شود گفت باید سکوت مطلق کرد. هر کسی که هوادار است و این تیم را دوست دارد، باید سکوت کند. تیمی که جوانی هایم را در آنجا گذرانده ام و افتخار دو فصل مربیگری را داشته ام، فقط به آرامش نیاز دارد، آرامش، آرامش و آرامش است. برای همکاران و دوستان عزیزم در آنجا آرزوی موفقیت می کنم.

وی اظهار داشت: فقط یک بار در موضوع استقلال ورود کردم که آن نیز در مورد فرهاد مجیدی بود که با او بازی مستقیم داشتیم. شاید اگر امروز بود، آن یک مورد را نیز در مورد فرهاد صحبت نمی کردم. ولی آن روز خیلی به من برخورد. چون دوست قدیمی بودیم، از او یک سری توقعات داشتم. از سال ۱۳۹۶ تا امروز، بجز یک مورد فرهاد، هنوز درباره استقلال صحبتی نکرده ام.

منصوریان در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم هر کسی چه پیشکسوت استقلال است چه تیم هایی مانند پرسپولیس، فولاد، سپاهان و...، زمانیکه تیمش را دوست دارد، نباید به خودش اجازه دهد نظری بدهد. حالا من شغل حرفه ایم ایجاب نمی کند صحبت کنم و سرمربی باید فقط آرامش داشته باشد. من برای سه نماینده استان و هم خانواده ما در خوزستان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همه مربیان در آرامش به سر ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج