اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۲۴۳۰
۱۴۹۹۴
۱۴۹۹۴
پ

چهره پیر ستاره سابق فوتبال در سن ۳۶ سالگی!

آردا توران، بازیکن سابق بارسلونا و اتلتیکو مادرید که این روز ها وارد دنیای مربیگری شده است، در ۳۶ سالگی چهره ای بسیار متفاوت نسبت به دوران بازیگری خود در بارسلونا و اتلتیکو مادرید دارد.

فوتبالی: آردا توران، بازیکن سابق بارسلونا و اتلتیکو مادرید که این روز ها وارد دنیای مربیگری شده است، در ۳۶ سالگی چهره ای بسیار متفاوت نسبت به دوران بازیگری خود در بارسلونا و اتلتیکو مادرید دارد.

 چهره پیر ستاره سابق فوتبال در سن 36 سالگی!

 آردا توران در حال حاضر هدایت تیم ایوب اسپور در دسته پایین تر لیگ ترکیه را بر عهده دارد و باید دید که عملکرد او در این باشگاه در عرصه مربیگری به چه شکل خواهد بود.

آردا توران بین سال های 2011 تا 2015 در اتلتیکو مادرید توپ می زد. او از سال 2015 تا 2020 بازیکن بارسلونا بود. آردا توران اکنون که 36 سال سن دارد وارد دنیای مربیگری شده است. او از سال 2020 تا 2022 در گالاتاسرای توپ زد و پس از آن کفش هایش را آویخت.

به تازگی تصویری از آردا توران در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است. در این تصویر می بینیم که ریش های آردا توران سفید شده است و چهره ای متفاوت نسبت به سال های جوانی خود و روز هایی که در بارسلونا بازی می کرد، دارد. در حقیقت گذر زمان به خوبی در چهره آردا توران مشخص است و نشانه های پیر شدن را می توان در او دید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج