اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۲۸۵۶
۶۰۱۴
۶۰۱۴
پ

کشف ۲۰۰ میلیارد ارزشمند در حساب پرسپولیس!

رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که ۲۰۰ میلیارد تومان از پول حاصل از واگذاری پرسپولیس برای دریافت وام در وثیقه بانک قرار دارد.

ورزش سه: رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که ۲۰۰ میلیارد تومان از پول حاصل از واگذاری پرسپولیس برای دریافت وام در وثیقه بانک قرار دارد.

یک سال و نیم پیش، واگذاری پرسپولیس و استقلال ۷۰۹ میلیارد تومان برای این دو باشگاه آورده داشت و در ادامه، مدیران سرخابی توانستند روی همین مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان وام بگیرند تا با دریافتی هزار میلیارد تومانی، شرایط خوبی را داشته باشند.

حسین قربانزاده در این مورد توضیح داد: ۳۵۹ میلیارد تومان استقلال و ۳۵۰ میلیارد تومان پرسپولیس، پول در حسابشان آمد. از روی این وام گرفتند؛ هر باشگاه ۱۵۰ میلیارد تومان. یعنی حدود پانصد میلیارد تومان نقدینگی داشتند.

وی افزود: قرار شد آنها بر اساس سند توجیهی هزینه کنند، پرسپولیس مجوز گرفت اما استقلال گزارش خلاف واقع داد و ما به همین خاطر از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شکایت کردیم. در مسیری که ما پیش می‌رفتیم، مدیرعامل شرکت، اختلال به وجود آورد.

او درباره موحودی دو باشگاه اظهار داشت: پرسپولیس ۲۰۰ میلیارد در حسابش دارد، این از حساب ۳۵۰ میلیارد تومان است. البته این وثیقه وام است اما استقلال هم ۳۵۰ میلیارد تومان و هم ۱۵۰ میلیارد تومان وام را هزینه کرد. درآمد استقلال ۱۸۰ میلیارد تومان بود و فصل گذشته هم نصف شد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره آخرین برداشتی استقلال توضیح داد: پرسپولیس الان ۲۰۰ میلیارد دارد و ۱۵۰ میلیارد اجازه برداشت داشت و استقلال همه مبلغ را برداشت کرد و آخرین بخش هم ۲۲ آذر ماه، ۵۳ میلیارد تومان بود که نباید برداشت می‌شد اما برای استراماچونی برداشته شد و البته به او پرداخت نشد.

لازم به ذکر است در صورتی که باشگاه پرسپولیس نتواند وام ۱۵۰ میلیارد تومانی را به بانک شهر برگرداند، این ۲۰۰ میلیارد تومان به عنوان وثیقه وام برداشته خواهد شد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج