۱۳۳۲۹۳۹
۱ نظر
۴۵۱۲
۱ نظر
۴۵۱۲
پ

سفسطه می‌کنی یا سوادش را نداری آقای میثاقی؟

در تمام حرف های بی سر و ته حسین قربان زاده ، تنها کلمه ای که در راستای مسئولیتش به عنوان مسئول خصوصی سازی کشور در برنامه محمدحسین میثاقی بود طعنه غیر مستقیم به عدم پرداخت حق پخش بود.

فرهاد عشوندی در خبرآنلاین نوشت: در تمام حرف های بی سر و ته حسین قربان زاده ، تنها کلمه ای که در راستای مسئولیتش به عنوان مسئول خصوصی سازی کشور در برنامه محمدحسین میثاقی بود طعنه غیر مستقیم به عدم پرداخت حق پخش بود.

حرفی که استدلال های حال به هم زن محمدحسین میثاقی بار دیگر نشان داد چقدر دلایل تلویزیون برای نپرداختن حق پخش سست و بی اساس است. میثاقی با شنیدن جمله حق پخش انگار که کسی توی گوشی اش نهیبی کشیده باشد رفت به سمت آسمان ریسمان!

از مجلس گفت . آدرس کوچه اشتباهی و اینکه چون تیم های فوتبال ، دولتی هستند پس نباید پولی از بودجه و درآمدهای تلویزیون دولتی به حساب شان برود. نکته اما ساده است. میثاقی که حتی به الزامات قانونی برنامه ششم و قانون حق پخش حداقلی همین مجلس هم اشرافی نداشت تا پاسخ قربان زاده را بدهد، در حالی از بودجه های دولتی می گوید که پاسخ نمی دهد اگر واقعا از جیب دولت به دولت است ، سازمان مطبوعش از دولت ها، وزارتخانه ها، نهادهای دولتی و حاکمیتی برای هر پروژه تبلیغی یا ترویجی چقدر پول می گیرد؟

از قراردادهای نجومی با فلان بنیاد تا بودجه هایی که در قالب ساخت برنامه های مشارکتی از همین دولتی ها و شبه دولتی ها می گیرد. اگر از این جیب به آن جیب است که چرا می گیرید؟ با کدام مجوز قانونی می گیرید و چرا به بودجه مصوب سالیانه تان پایبند نیستید؟

اگر می گیرید پس چرا نمی گویید برای هر دقیقه فوتبال چقدر درآمد دارید؟ استقلال و پرسپولیس کدام ریال از درآمدهای دولتی را می گیرند و چطور باید خود را اداره کنند وقتی نان زحمت آنها در جیب شما می رود ؟

همین امسال کل بودجه اعلامی سازمان تا حدود ۸ هزار میلیارد بوده اما حسین قربان زاده فقط درآمد ناشی از پخش زنده های فوتبال را ۱۵ هزار میلیاردتومان اعلام کرد و واکنش تان سکوت بود. این پول ها درآمده و کجا اظهار شده است؟ اگر عدد غیر واقعی است چرا برایش واکنشی نداشتید؟

این یقه دریدن بی فکت تنها باعث تمسخرت می شود، آقای میثاقی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مگه كسي گفته ميثاقي سواد داره ؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج