adexo3
۱۳۳۲۹۴۵
۳۳۳۰
۳۳۳۰
پ

چشم ژاوی روشن؛ ستاره‌های عزیز خوش آمدید!

ستاره‌های ملی پوش بارسلونا بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات از امروز در تمرینات حضور خواهند یافت.

ورزش سه: ستاره‌های ملی‌پوش بارسلونا به خواسته ژاوی هرناندز تعطیلات تابستانی خود را زودتر از موعد به پایان رسانده و خود را به کاتالونیا رساندند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، ستاره‌های ملی پوش بارسلونا یک روز قبل از اعزام به امریکا در کلینیک باشگاه حضور یافته و تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارند. آنها عصر امروز نیز اولین تمرین پیش فصل خود را زیر نظر ژاوی هرناندز انجام خواهند داد.

هواداران بارسلونا که از این برنامه مطلع بودند از ساعات اولیه صبح امروز مقابل باشگاه حاضر شدند تا ستاره‌های ملی پوشی که برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی راهی کلینیک شده بودند را دیده و با آنها عکس یادگاری بگیرند.

چشم ژاوی روشن؛ ستاره‌های عزیز خوش آمدید!

مارک آندره تراشتگن، ژول کنده، آندریاس کریستنسن، فرانکی دی یونگ، فرانک کسیه، گاوی، عثمان دمبله، روبرت لواندوفسکی و عبدالصمد الزلزولی بازیکنانی هستند که به دلیل حضور در اردوهای ملی، تعطیلات بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان تیم‌شان داشتند و از امروز به جمع آبی اناری‌ها اضافه خواهند شد.

این بازیکنان صبح امروز در میان استقبال هواداران با اتومبیل‌های شخصی در محل تمرین حضور پیدا کردند. جولیان آرائوخو که روز گذشته با مکزیک قهرمان گلدکاپ شد آخرین بازیکنی است که به اردوی تیم ژاوی اضافه خواهد شد.

بارسلونا روز چهارشنبه به امریکا سفر و چهار دیدار دوستانه در این کشور برگزار خواهد کرد. یوونتوس، آرسنال، رئال مادرید و میلان حریفان تیم ژاوی در این اردو هستند.

چشم ژاوی روشن؛ ستاره‌های عزیز خوش آمدید!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج