۱۳۳۳۱۱۷
۲۲۵۹
۲۲۵۹
پ

حمله یک بازیکن به کری خوانی رونالدو

یکی از ستارگان سابق لیگ MLS آمریکا به کری‌خوانی کریستیانو رونالدو برای لیونل مسی و طعنه‌اش به لیگ آمریکا واکنش عجیبی نشان داد و حرف‌های او را ناشی از زیاد قلیان کشیدن دانست!

خبرورزشی: کریستیانو رونالدو با صحبت‌های اخیرش که طعنه مستقیم به رقیب سنتی او، لیونل مسی، تفسیر شده بار دیگر جنجالی شده است.

حمله یک بازیکن به کری خوانی رونالدو

رونالدو که این روزها بازیکن باشگاه النصر عربستان است، درحالی‌که لیونل مسی به تازگی در مراسم معرفی‌ باشگاه جدیدش اینترمیامی شرکت کرده و قرار است به زودی در لیگ MLS به میدان برود، در یک مصاحبه گفت که لیگ عربستان به مراتب بهتر از لیگ آمریکاست. او با دفاع از لیگ روشن گفت که این لیگ به زودی حتی تا ۱۲ ماه آینده از اردیویسه هلند و سوپرلیگ ترکیه باکیفیت‌تر خواهد شد چه برسد به لیگ MLS.

وقتی از رونالدو پرسیده شد که آیا ممکن است او در آینده مثل لیونل مسی به فوتبال آمریکا منتقل شود گفت: "آمریکا؟ نه، لیگ عربستان به مراتب بهتر از آمریکاست".

این صحبت‌های رونالدو نه تنها هواداران لیونل مسی بلکه دوست‌داران لیگ MLS و ستاره‌های فعلی و سابق این لیگ را خشمگین کرده است. در یکی از عجیب‌ترین واکنش‌ها به طعنه کریستیانو یکی از ستاره‌های سابق لیگ آمریکا، مایک لحود، که سابقه بازی در تیم‌های شیواس، فیلادلفیا یونیون و اف‌سی سین‌سیناتی را دارد به شکلی عجیب به ستاره بزرگ پرتغالی پاسخ داد.

مایک لحود در گفتگو با شبکه سی‌بی‌اس گفت: ونالدو در عربستان زیادی قلیان می‌کشد! او فقط یک سال است که در لیگ عربستان بازی می‌کند و می‌گوید آن لیگ تا کمتر از یک سال دیگر از اردیویسه و سوپرلیگ ترکیه بهتر می‌شود. این حرف واقعا مسخره است. گفتن این حرف، آن هم درست بلافاصله بعد از معرفی لیونل مسی توسط اینترمیامی، خیلی جالب است. وقتی مسی از جام جهانی ۲۰۲۶ و حضور بهترین‌های فوتبال در آمریکا می‌گوید باید چنین حرفی را از کریستیانو بشنویم. کاملا مشخص است که او می‌خواهد به مسی جواب بدهد. او از مورد توجه قرار گرفتن مسی خوشش نیامده و می‌خواهد خودش را مطرح کند. می‌خواهم یادآوری کنم که وقتی او یوونتوس را ترک کرد و تیم را در وضعیت خیلی بدی رها کرد، درباره سری آ چه چیزهایی گفته بود.

صحبت‌های مایک لحود درباره حرف‌های کریستیانو رونالدو درمورد سری آ البته دقیق نیست. کریستیانو در سال ۲۰۱۸ و بعد از پیوستن به یوونتوس ادعا کرد که سری آ پیش از آن مرده بوده و حضور او باعث شده که توجه دنیا بار دیگر به لیگ ایتالیا جلب شود. او در تابستان ۲۰۲۱ هم یوونتوس را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج