adexo3
۱۳۳۳۱۷۰
۵۲۶۳
۵۲۶۳
پ

ستاره‌ای که با مصاحبه‌اش همه را غافلگیر کرد

اتلتیکو مادرید در تلاش است که ژوائو فلیکس را بفروشد اما فعلا باشگاه‌ها به دنبال او نیستند و آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خبرورزشی: اتلتیکو مادرید در تلاش است که ژوائو فلیکس را بفروشد اما فعلا باشگاه‌ها به دنبال او نیستند و آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

آینده ژوائو فلیکس در اتلتیکو مادرید بسیار نامشخص به نظر می‌رسد. اتلتیکو به دنبال فروش او در تابستان امسال است، اما این بازیکن پرتغالی در حال حاضر چندان خواهان ندارد. در نتیجه، به نظر می‌رسد فلیکس فعلاً در اتلتیکو باقی می‌ماند، اگرچه این بازیکن ۲۳ ساله در یک مصاحبه انفجاری با فابریزیو رومانو مقصد بعدی رویایی خود را نام برد: بارسلونا.

ستاره‌ای که با مصاحبه‌اش همه را غافلگیر کرد

او گفت: «من دوست دارم برای بارسا بازی کنم. بارسلونا همیشه انتخاب اول من بوده و دوست دارم به بارسا بپیوندم. از بچگی همیشه رویای من بود. اگر این اتفاق بیافتد، رویایم به حقیقت تبدیل می‌شود.»

فلیکس در گذشته و همچنین اوایل تابستان امسال با انتقال به بارسلونا مرتبط بود. اما متاسفانه به دلیل وضعیت مالی ضعیف بلوگرانا، بعید است که فعلا توافقی صورت بگیرد. با این حال، نمی‌توان احتمال معامله‌ای در آینده را رد کرد، اگرچه بستگی به این دارد که آیا فلیکس در حال حاضر در اتلتیکو مادرید می‌ماند یا خیر. در این مرحله، به نظر می‌رسد که چنین باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج