اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۳۷۴۶
۴۷۵۹
۴۷۵۹
پ

برای عزت اللهی کمی صبر کنید

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی برای خرید عزت اللهی با هم رقابت می کنند که می توانند با کمی صبر به شکلی منطقی او را خریداری کنند.

جماران: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی برای خرید عزت اللهی با هم رقابت می کنند که می توانند با کمی صبر به شکلی منطقی او را خریداری کنند.

در شرایطی که هافبک ملی پوش تیم وایله، فقط نیم فصل دیگر با باشگاه دانمارکی قرارداد دارد، هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در تلاشند او را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به خدمت بگیرند.

با توجه به این که عزت اللهی هنوز تحت قرارداد وایله است، هر باشگاهی که بخواهد او را به خدمت بگیرد، باید مبلغ رضایتنامه را بپردازد.

در روزهای اخیر اعداد متفاوتی برای مبلغ رضایتنامه عزت اللهی منتشر شده است. از ۴۰۰-۵۰۰ هزار دلار تا ۶۰۰ و ۸۰۰ و حالا هم که مبلغ ۱ میلیون دلار شنیده می شود. ارقامی که بالا رفتنش یک دلیل بیشتر ندارد؛ رقابت بیهوده استقلال - پرسپولیس و دندان طمع باشگاه دانمارکی.

باشگاه وایله به خوبی می داند که عزت اللهی پیشنهاد جدی از تیم های خوب اروپایی ندارد و اگر می خواهد از پرداخت دستمزد به او راحت شود، باید همین الان او را به فروش برساند. از طرفی آنها به خوبی می دانند که اگر الان سر مبلغ رضایتنامه کوتاه نیایند و عزت اللهی در دانمارک بماند، در نیم فصل یک شیلینگ هم گیرشان نمی آید و سعید بازیکن آزاد خواهد بود. این برگ برنده ای است که هم خود عزت اللهی و هم باشگاه های خواهان او می توانستند در مذاکرات از آن استفاده کنند. اما ماجرا برعکس شد.

باشگاه دانمارکی زمانی که پی برد چند تیم ایرانی به دنبال خرید سعید هستند مبلغ را بالا برد تا بتواند به حداکثر سود ممکن برسد. در این بین تنها راه چاره عقب نشینی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است تا باشگاه دانمارکی مجبور به فروش او شود. چرا که آنها نتوانسته اند عزت اللهی را به تمدید قرارداد راضی کنند و اگر الان او را نفروشند سعید می تواند آزادانه و بدون پرداخت هیچ پولی در نیم فصل جدا شود.

باشگاه های استقلال و پرسپولیس هم می توانند رقابت برای خرید عزت اللهی را نیم فصل عقب بیندازند. به نظر می رسد نیم فصل صبر کردن ارزش ذخیره کردن ۵۰ میلیارد تومان پول را داشته باشد. در نیم فصل هر تیمی که پیشنهاد بهتری به سعید بدهد و یا خود این بازیکن رغبت بیشتری برای پوشیدن پیراهن آن تیم داشته باشد، موفق به خریدش خواهد بود. خریدی که هزینه اش فقط صرف قرارداد با خود عزت اللهی می شود نه پنجاه میلیارد رضایتنامه!

ظاهرا باشگاه های ایرانی به خود عزت اللهی ماموریت داده اند که رضایتنامه اش را از باشگاه دانمارکی بگیرد. روالی که چندان جالب نیست. بهتر بود پرسپولیس، استقلال یا هر باشگاه دیگری که خواهان جذب عزت اللهی بود، پیشنهادی رسمی با رقم پایین برای رضایت نامه به باشگاه وایله ارسال می کرد تا ناگهان مبلغ رضایت نامه این بازیکن دو برابر نشود!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج