۱۳۳۵۶۲۵
۱ نظر
۱۹۶۰
۱ نظر
۱۹۶۰
پ

نامجومطلق: انگار در استقلال بمب منفجر شده است

پیشکسوت استقلال به شدت از شرایط این تیم شاکی و ناراضی است.

ایلنا: مجید نامجو مطلق در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: وضعیت استقلال اصلاً خوب نیست و تا به حال استقلال را با این همه مشکلات ندیده بودم. تیمی که فصل گذشته تا هفته پایانی در کورس قهرمانی بود و نتایج خوبی کسب کرده بود کافی بود ثبات داشته باشد و خودش را تقویت کند تا این فصل برای قهرمانی بجنگد ولی انگار در استقلال بمب منفجره شده است و همه چیز زیر و رو شد.

وی افزود: هم سرمربی تیم تغییر کرد و هم مدیرعال و سرمربی جدید هم توسط مدیرعامل قبلی انتخاب شده و این خودش یک مشکل بزرگ است و ممکن است طرفین به مشکل و اختلاف نظر بخورند و این گره بزرگی در کار استقلال ایجاد خواهد کرد. نگاه کنید چند نفر از بازیکنان کلیدی فصل گذشته تیم جدا شدند و جای آنها آیا مهره‌ای جذب شده است یا نه؟ اینکه تغییرات به خودی خودش آسیب زننده است و علاوه بر آن جای برخی بازیکنان اصلاً کسی جذب نشده است.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: بازیکنان یک به یک رفته‌اند و در باشگاه هم حتی پول برای پرداخت معوقات بازیکنان وجود ندارد چه رسد به اینکه بازیکن جدید جذب شود. از نقل و انتقالات که خبری نیست هیچ، حتی تمرینات تیم هم به خاطر مشکلات مالی تعطیل می‌شود و این برای تیمی مثل استقلال که انتظار قهرمانی از آن وجود دارد یعنی فاجعه. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم.

نامجو مطلق در ادامه یادآور شد: اصلاً گیریم همین امروز هم مشکلات حل شد و پول تزریق شد، دیگر چه بازیکنی در بازار مانده که استقلال بخواهد آن را جذب کند؟ جای خالی محبی و قایدی را با چه کسی می‌خواهند پر کنند؟ هوادار در حال حاضر حق دارد ناراحت باشد. نکونام حق دارد گلایه کند چون انتظار از استقلال همیشه بالاست ولی شرایط این تیم نشان می‌دهد حتی در بین ۴-۵ تیم بالای جدول هم جایی ندارد و اگر نتیجه بگیرد هم به درایت کادرفنی و غیرت بازیکنان بوده است.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: این قانون سقف قرارداد و این مسائل هم ظاهراً فقط برای استقلال است وگرنه این رقم‌هایی که این روزها در مورد برخی تیم‌ها به گوش می‌رسد بعید می‌دانم با این سقفی که در نظر گرفته شده است تیم ببندند. این قوانین هیچ وقت جواب نداده و فقط تبعیض آمیز بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رنگ خون

      بابا دو بازیکن از این تیم رفتند، و چند بازیکن هم گرفته.... اینهمه داد و فغان....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج