اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۵۶۴۷
۲۵۹۹
۲۵۹۹
پ

آشتی‌کنان رومانتیک در تمرین رئال‌مادرید

یوپیس، مربی دروازه‌بانان رئال مادرید، با یک حرکت غیرمنتظره به حواشی اخیر خاتمه داد.

ورزش سه: مشاجره لفظی لوئیز یوپیس، مربی دروازه‌بانان رئال مادرید با آندری لونین یکی از اتفاقات پرحاشیه تمرین روز گذشته این تیم بود که بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای داشت. یوپیس برای اینکه این حواشی فروکش کرده و آسیبی به تیم نزند امروز با یک حرکت غیرمنتظره دلخوری به وجود آمده را از دل دروازه‌بان تیمش درآورد.

یوپیس روز گذشته به خاطر اشتباهات لونین (به ویژه روی گل اول میلان) او را حدود ۱۰ دقیقه به باد انتقاد گرفت. ویدیوی این اتفاق توسط مارکا منتشر شد و با واکنش‌های بسیار زیادی همراه بود.

یک روز بعد از این اتفاق، یوپیس تصمیم گرفت تمرین دروازه‌بانان را بعد از دلجویی از لونین آغاز کند. دروازه‌بانان رئال در کنار زمین مشغول آماده شدن برای آغاز تمرین بودند و لونین نیز در کنار آنها روپایی می‌زند. مربی خبرساز رئالی‌ها نیز چند قدم آن طرف‌تر برای انجام کاری که در ذهن داشت با خود کلنجار می‌رفت.

آشتی‌کنان رومانتیک در تمرین رئال‌مادرید

با توجه به اتفاقات روز گذشته، تک تک این لحظات توسط دوربین خبرنگار مارکا ثبت می‌شود؛ لحظاتی که در نهایت به یک آشتی کنان دوستانه ختم شود. یوپیس بعد از کلنجار رفتن با خودش سرانجام تصمیم نهایی را گرفت و سمت لونین رفت. او دروازه‌بان تیمش را در آغوش گرفته و صورتش را بوسید و به همه چیز پایان داد.

لونین و یوپیس در طول فصل اخیر رابطه بسیار خوبی باهم داشتند و به نظر نمی‌رسید که مشاجره روز گذشته تاثیر زیادی روی کیفیت این رابطه بگذارد. با این وجود مربی دروازه‌بانان رئال مادرید ترجیح داد همان طور که روز گذشته خبرساز شده بود، موضوع را شخصا با یک حرکت غیرمنتظره دیگر به پایان برساند.

آشتی‌کنان رومانتیک در تمرین رئال‌مادرید

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج