۱۳۳۶۰۸۲
۲۴۰۳
۲۴۰۳
پ

خداحافظی احساسی آرنولد با کاپیتان لیورپول

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، با انتشار یک متن احساسی با جردن هندرسون، کاپیتان سابق این تیم که راهی الاتفاق شده، خداحافظی کرد.

ورزش سه: ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، با انتشار یک متن احساسی با جردن هندرسون، کاپیتان سابق این تیم که راهی الاتفاق شده، خداحافظی کرد.

 با اینکه انتقال جردن هندرسون به الاتفاق هنوز رسمی نشده اما شکی باقی نمانده که کاپیتان سابق لیورپول فصل آینده با پیراهن این تیم عربستانی به میدان می‌رود.

هندرسون در روزهای گذشته با حضور در باشگاه لیورپول با هم‌تیمی‌های سابقش خداحافظی کرد و سپس تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد او در حال تمرین با بازیکنان الاتفاق است. هندرسون در این تیم عربستانی به یکی از اسطوره‌های لیورپول، استیون جرارد، می‌پیوندد که امسال تابستان به عنوان سرمربی این تیم منصوب شده است.

خداحافظی احساسی آرنولد با کاپیتان لیورپول

بعد از جدایی هندرسون که 12 سال گذشته را در لیورپول سپری کرده بود، ترنت الکساندر آرنولد، برای کاپیتان سابقش متنی احساسی منتشر کرد و نوشت: "کاپیتان، از کجا شروع کنم؟ از اولین روز فوتبالم در تمام این سال‌ها تو یک فاکتور ثابت بودی. من و تو در لیورپول و تیم ملی انگلیس از روز اول کنار هم بودیم. حضور با تو در هر رختکنی برای من تجربه‌ای است که همیشه به آن مفتخر خواهم بود".

ستاره انگلیسی لیورپول در ادامه پیامش نوشت: "تو برای من منبع الهام بودی، کسی که هر روز الگو بود. من با الگو گرفتن از تو همیشه در مسیر درست حرکت کردم. تو چه در داخل زمین و چه بیرون از زمین برای من کارهای زیادی کردی. آنقدر زیاد که خودت خبر نداری. من هر کاری بکنم نمی‌توانم دینم را به تو ادا کنم. همیشه به خاطر حمایت‌هایت قدردانت هستم، تو بودی که باعث شدی من آدمی بهتر و فوتبالیستی بهتر بشوم. ما بهترین لحظات زندگی‌مان را در کنار هم گذراندیم و به موفقیت‌هایی رسیدیم که در کودکی برایمان رؤیا بود. به خاطر همه خاطراتی که کنار هم ساختیم. به خاطر همه چیز ممنونم کاپیتان".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج