adexo3
۱۳۳۷۱۵۱
۲۵۲۲
۲۵۲۲
پ

عارف غلامی، مرد استوری‌های ناتمام!

از روزی که جواد نکونام سکان هدایت استقلال را به دست گرفت، مشخص شد که سرمربی آبی‌ها علاقه‌ای به تداوم حضور عارف غلامی در استقلال ندارد.

خبرآنلاین: نکونام که قصد داشت زمینه ساز حضور مدافعان جدید در تیمش شود، نام غلامی را حذف کرد تا شاید مسئولان باشگاه استقلال با جذب بازیکنان قابل اعتمادتر دربخش دفاعی لیست را پر کنند.

باشگاه استقلال تا حدی در جذب مدافعان جدید موفق بود وتوانست آرمین سهرابیان وایمان سلیمی را به خدمت بگیرد اما به‌ دلیل جدایی سیلوا، استقلال همچنان نیاز به جذب یک مدافع داشت تا درکنار محمد حسین مرادمند، دراین پست صاحب چهار مدافع شود. به‌ همین دلیل دوباره نام عارف غلامی برای بازگشت به استقلال مطرح شد که نکونام در بررسی‌های تازه خود تا حدی به بازگشت این بازیکن از خود تمایل نشان داد.

پرواضح است که اگر عارف غلامی درنهایت با استقلال قرارداد امضا کند جایی در تفکرات نکونام به عنوان یک بازیکن کلیدی و اصلی نخواهد داشت چرا که اگر نکونام علاقه صددرصدی به این بازیکن داشت، همان ابتدا نامش را در فهرست بازیکنان کلیدی قرار می‌داد.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث بی‌میلی نکونام به ادامه حضور غلامی شده ضعف‌های دامنه‌دار این بازیکن در بازی‌های بزرگ است به طوری‌که در لیگ گذشته به وضوح دیده شد که این بازیکن در بازی‌های مهم تیمش چه طور در خط دفاع واداد و زمینه ساز شکست تیمش شد. درواقع عارف هیچ‌گاه به زعم کارشناسان فوتبال ایران مرد بازی‌های بزرگ نبوده و نکونام نیز به این موضوع واقف است.

با این وصف عارف غلامی روز گذشته متنی را در صفحه شخصی خود منتشر و ادعا کرده که با یک تیم خارجی به طور مشروط قرارداد بسته است. این ادعا درحالی مطرح شده که اساساً تیم‌های خارجی راضی به عقد چنین قراردادهایی نخواهند شد، مگر آنکه آن تیم به حدی کوچک باشد که زیر بار چنین شرطی برود و راضی شود با بازیکنی که قرارداد بسته به شکل مشروط باشد و آن بازیکن مجاز باشد در کمتر از ۵ روز بعد از عقد قراردادش از این باشگاه جدا شود.

غلامی مدعی شده چنین قراردادی را با یک تیم خارجی منعقد کرده است اما او نامی از تیم مذکور نیاورده تا ابهام‌ها درباره ادعای تازه‌اش درباره عقد قرارداد با تیم خارجی بیشتر شود.

بدون شک اگر غلامی در متن منتشره نام تیمی که با آن قرارداد منعقد کرده بود را می‌آورد لااقل می‌شد به ادعایش استناد کرد اما وقتی او نامی از تیم مورد نظر نیاورده و با بیان جملاتی ابهام‌آمیز حتی خبر از مذاکره با آن تیم برای فسخ قرارداد و بازگشت به استقلال داده، داستانی‌ که به راه انداخته مشکوک‌تر جلوه می‌کند.

غلامی درسال‌هایی که برای استقلال بازی کرده بیشتر در تلاش بوده از طریق فضای مجازی و برخی رسانه‌ها برای خود جایگاه ثابتی در استقلال ایجاد کند.

استوری‌هایی که او به‌طور سریالی درباره برخی مسائل اجتماعی منتشر می‌کرد حاکی از همین نیت داشت اما او به لحاظ فنی هرگز نتوانسته آن مدافعی باشد که باشگاه بزرگی همچون استقلال انتظارش را می‌کشید واین بازیکن به رغم فرصت‌های بسیاری که دراختیارش قرارداده شد و حمایت‌هایی که از سوی برخی افراد پشتش بود، هرگز دراستقلال مهره متفاوتی جلوه نکرد وعملاً استقلال در این سال‌ها با یک مدافع معمولی که حتی دربازی‌های بزرگ نیز اشتباه‌های وحشتناک و کشنده را مرتکب‌ می‌شود، روبه‌رو بوده است.

اینکه عارف غلامی خودش را درحد استقلال می‌داند، قابل بحث است اما بی‌تعارف او هرگز درقامت یک مدافع بی‌نقص و قابل اعتماد در ترکیب استقلال قدعلم نکرده و نمایش‌های ضعیف او دربازی‌های بزرگ هرگز از یادها نخواهد رفت. با این‌حال استقلال می‌تواند همچنان روی غلامی به عنوان یک مدافع درجه دو حساب کند، هرچند که میزان دستمزدی که سال گذشته برای این بازیکن درنظر گرفته شده هرگز درحد واندازه توانایی‌هایش نبود و لازم است اگر این بازیکن دوباره با استقلال قراردادی امضا می‌کند، به اندازه توانایی‌هایش دستمزد بگیرد وحقوقش به شکل چشمگیری کاسته شود.

در عین حال لازم است که غلامی به جای فعالیت در فضای مجازی بیشتر روی مسائل فنی خودش تمرکز کند تا آن نمایش اسفباری که در دربی داشت، تکرار نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج