adexo3
۱۳۳۷۶۳۶
۳۳۲۶
۳۳۲۶
پ

خرید جدید علی‌منصور از سپاهان آمد

باشگاه فولاد خوزستان با ستاره فصل گذشته سپاهان قرارداد بست.

ورزش سه: باشگاه فولاد خوزستان با ستاره فصل گذشته سپاهان قرارداد بست.

محمد علی‌نژاد که پس از درخشش در آلومینیوم اراک با قراردادی سه ساله راهی سپاهان شد و فصل موفقی در جمع شاگردان ژوزه مورایس پشت سر گذاشته بود، شرایط را برای همکاری با طلایی پوشان فراهم ندید و توانست رضایت‌نامه خود را به طور مشروط از این باشگاه دریافت کند تا شاگرد علیرضا منصوریان در فولاد خوزستان شود.

علی‌نژاد که در فصل گذشته ۲۵ بازی برای سپاهان انجام داد و همواره در مدت حضورش در زمین مهره کلیدی این تیم در فاز هجومی بود و توانست ۲ گل به ثمر رساند، ۴ پاس گل بدهد و ۲ پنالتی بگیرد، با نظر منصوریان به فولاد خوزستان پیوست و قراردادش را به طور رسمی با این باشگاه امضاء کرد.

این ستاره تند و تیز که با گل تماشایی مقابل پرسپولیس در جام حذفی بر سر زبان‌ها افتاد و پیش از حضور در سپاهان برای آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، مس کرمان و ... به میدان رفته بود، اکنون با عقد قراردادی رسما به فولاد خوزستان پیوست تا در فصل جدید پیراهن قرمز رنگ این تیم را بر تن کند.

خرید جدید علی‌منصور از سپاهان آمد

باشگاه فولاد خوزستان پیش از این با شاهین توکلی، جفرسون باهیا، موسی کولیبالی، گادوین منشا و محمد عباس‌زاده قرارداد بسته بود و نیاز مبرم به وینگر جدید داشت که محمد علی‌نژاد را در این پُست به خدمت گرفت و رسما این بازیکن را رونمایی کرد.

باشگاه سپاهان در صورتی با جدایی علی‌نژاد موافقت کرده بود که این بازیکن اجازه ثبت قرارداد با تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور را نداشت و در صورت پیوستن به این تیم‌ها باید ۸ میلیارد تومان پرداخت می‌کرد، اما حالا با انتخاب فولاد خوزستان این مبلغ را نخواهد داد و انتقال بی‌دردسر به جمع شاگردان منصوریان داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج