اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۸۷۹۸
۳۲۷۵
۳۲۷۵
پ

مصدومیت تلخ پدیده جوان پرسپولیس

علیرضا خدادادی در مسابقه دوستانه دیروز پرسپولیس مقابل فجر سپاسی مصدوم شد.

ورزش سه: تصویری از بازی دوستانه سرخ‌ها مقابل حریف زردپوش خود منتشر شده که نشان می‌دهد سه پزشک مشغول بیرون بردن یکی از بازیکنان پرسپولیس از زمین هستند. نحوه بردن آنها با احتیاط زیاد نشان می‌دهد که مصدومیتی جدی گریبانگیر این بازیکن پرسپولیس شده که البته صورتش در تصویر مشخص نیست.

پیگیری خبرنگار ما روشن کرد که این بازیکن کسی جز علیرضا خدادادی، مهاجم جوان پرسپولیسی‌ها و بازیکنی که در این فصل به تیم بزرگسالان اضافه شده، نیست.

مصدومیت تلخ پدیده جوان پرسپولیس

خدادادی ۲۱ ساله که در دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل مس رفسنجان موفق به گلزنی هم شده بود، یکی از مهره‌هایی محسوب می‌شود که یحیی گل‌محمدی با توجه به ناکامی پرسپولیس در جذب مهاجم خارجی روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

او در فصل گذشته پس از حضور در دیدار مقابل گل‌گهر از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شد و در شرایطی که به نظر می‌رسید باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد، با تشخیص پزشک معالج دو ماه استراحت مطلق برای وی تجویز شد.

او پس از گذراندن این استراحت طولانی به تمرین برگشت و در تست‌های پزشکی مختلفی شرکت کرد و نشان داد که می‌تواند در شروع فصل همراه پرسپولیسی‌ها باشد، اما با وجود درخشش در برخی از مسابقات، او دیروز در دیدار مقابل فجرسپاسی از ناحیه رباط صلیبی دوباره آسیب دید و شاید این‌ بار دوباره زیر تیغ جراحی برود.

البته هنوز هیچ اظهارنظر پزشکی‌ مشخصی درباره این بازیکن منتشر نشده و همه منتظرند تا پس از کاهش التهاب مربوط به محل‌ آسیب‌دیده، پزشک درباره او تشخیص نهایی را بدهد. این یک خبر تلخ برای پرسپولیسی‌ها است که در فصل تازه امیدوار بودند از حضور این جوان بیشتر استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج