اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۱۵۰۶
۲۴۶۲
۲۴۶۲
پ

جدال ترسناک تیم‌های ایرانی با نیمار و رونالدو!

حضور احتمالی نیمار در الهلال می تواند جذابیت لیگ قهرمانان آسیا را برای تیمهای ایرانی بیشتر کند.

خبرورزشی: حضور احتمالی نیمار در الهلال می تواند جذابیت لیگ قهرمانان آسیا را برای تیمهای ایرانی بیشتر کند.

الهلال عربستان در حال خرید نیمار است و ۱۰۰ میلیون یورو برای این کار کنار گذاشته است! اگر نیمار هم الهلالی شود، به طور حتم جذابیت‌های لیگ قهرمانان آسیا با حضور رونالدو، نیمار و ده‌ها ستاره بزرگ دیگر به مراتب بیشتر می‌شود. به خصوص برای تیم‌های ایرانی که هزار سال دیگر هم نمی‌توانند سوپراستارهای فوتبال دنیا را جذب کنند. همین امسال استقلال حتی نتوانست روبرتو تورس ۷۰۰ هزار یورویی را بخرد اما النصر بازیکن ۲۰۰ میلیون یورویی (رونالدو) می‌خرد و الهلال دنبال خریدهای ۱۰۰ میلیون یورویی است.

در نتیجه تیم‌های ایرانی مثل پرسپولیس، سپاهان، نساجی و تراکتور فقط در لیگ قهرمانان آسیاست که فرصت دارند مقابل امثال رونالدو و احتمالاً نیمار بازی کنند. به هر حال این هم یک فرصت است. شبیه این تیم‌های پایین جدولی که مقابل تیم‌های پرطرفدار پرسپولیس و استقلال کلی انگیزه دارند و می‌خواهند در بازی‌هایی که پخش زنده تلویزیونی دارد، خودشان را نشان بدهند. فوتبالدوستان ایرانی هنوز خاطره مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ را در خاطر دارند. اتفاقی که امسال هم می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا تکرار شود چرا که احتمال برخورد تیم‌های ایرانی با نمایندگان عربستان زیاد است و طبعاً مدافعان و دروازه‌بان‌های ایرانی کار سختی مقابل امثال رونالدو و نیمار خواهند داشت.

امسال ما دروازه‌بانانی چون نیازمند، پورحمیدی، بیرانوند و رشید مظاهری (نساجی) را در آسیا داریم که می‌توانند جلوی ستارگان بزرگ جهان نظیر ساویچ، کولیبالی، رونالدو، نیمار و... خودشان را نشان بدهند. طبعاً امسال بردن تیم‌های عربستانی هم به مراتب لذتبخش‌تر از سنوات گذشته است هرچند اصلاً کار ساده‌ای نیست. تصور کنید تیم‌های ایرانی به هر دلیلی (مثلاً ضعف مدیریت و قانون سقف بودجه) نمی‌توانند حتی یک مهاجم درجه ۲ اروپایی بخرند اما الهلال و النصر مثل آب خوردن با پیشنهادات سرسام‌آور ستارگان مطرح دنیا را جذب می‌کنند و طبعاً با این همه هزینه به کمتر از قهرمانی آسیا راضی نخواهند شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج