اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۲۰۵۹
۱۶۱۶
۱۶۱۶
پ

جباری: سقف بودجه فقط برای استقلال است؟

علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال نگران آینده این تیم در لیگ برتر است.

خبرورزشی: علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال نگران آینده این تیم در لیگ برتر است. او همچنان بر این باور است که استقلال باید بر اساس خواسته جواد نکونام تقویت می‌شد. جباری بر این باور است که دست‌هایی در کار است تا با راه انداختن ماجرای سقف قرارداد به استقلال لطمه وارد شود. صحبت‌های مرد محبوب آبی‌ها قابل تأمل است.

آقای جباری چند روزی است که موضوع رعایت سقف قرارداد برای استقلال دردسرساز شده و مسئولان این باشگاه نمی‌توانند بازیکنان یا مربیان جدید را به فهرست خود اضافه کنند.

این هم یک بازی جدید است تا استقلال لطمه بخورد. سؤال من این است که آیا قانون سقف قرارداد باید فقط علیه استقلال باشد؟ سؤال من این است که آیا دیگر تیم‌ها قانون سقف قرارداد را رعایت کرده‌اند؟ تیم‌های مدعی و غیرمدعی آیا به این قانون پایبند بوده‌اند؟ چطور می‌شود اثبات کرد که فلان باشگاه قانون را رعایت کرده است؟ کلی ابهام پشت این ماجرا قرار دارد. می‌بینم که فقط درباره استقلال حرف زده می‌شود. چطور درباره دیگر باشگاه‌ها چیزی گفته نمی‌شود؟ این مسائل قدری بودار است. انگار می‌خواهند با این حربه به استقلال لطمه وارد کنند. این وضعیت مشکوک است و من را به شدت نگران آینده این باشگاه کرده است.

ظاهراً مدیریت باشگاه استقلال هم حامی این قانون است.

خطیر باید حامی منافع باشگاه استقلال باشد. باید به فکر این باشگاه باشد، نه فدراسیون فوتبال که مشخص نیست چرا فقط روی باشگاه استقلال حساس شده است. این وضعیت قابل تحمل نیست. الان جواد نکونام بازیکن می‌خواهد اما نمی‌توانند بگیرند. چرا سرمربی با وجود اینکه یک هفته از لیگ گذشته همچنان درگیر این موضوع است که چه بازیکنی را به خدمت بگیرد، چه بازیکنی را به خدمت نگیرد یا کدام بازیکنان را از لیست خارج کند؟! به اعتقاد من میان سرمربی استقلال و خطیر تعامل کافی وجود ندارد. می‌شنوم که خطیر در برخی امور فنی دخالت می‌کند. اگر درست باشد باید به حال استقلال افسوس خورد چون وظیفه سرمربی است که برای تیم بازیکن انتخاب کند نه مدیریت. هر وقت کار را به دست مربی سپردیم نتیجه گرفتیم. فصلی که مجیدی خودش بازیکن خرید استقلال موفق شد و قهرمان شدیم. الان هم باید همان رویه انجام شود. این بد است که می‌شنویم منتظر محمد با نظر خطیر به استقلال آمده است. امیدوارم این خبر راست نباشد چون به شدت نگران آینده این باشگاه می‌شوم.

با این حال استقلال شروعی توفانی داشت.

باید به غیرت این بازیکنان آفرین گفت که در چنین شرایطی می‌روند و بدون چشم‌داشتی حریف را گلباران می‌کنند. باید دست تک تک آنها را فشرد. ماه‌ها است حقوقی نگرفته‌اند و در بحران مالی قرار دارند اما بدون اینکه خم به ابرو بیاورند رفتند و صنعت نفت را بردند. شک ندارم مقابل ملوان هم با قدرت ظاهر می‌شوند اما سؤال من این است که تا کی می‌شود اینطوری تیم را مدیریت کرد؟ هفته به هفته که بگذرد بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. استقلال باید برای مدیریت خود برنامه داشته باشد. این وظیفه مدیریت این باشگاه است. اگر می‌توانند بروند جلو و اگر نمی‌توانند کار را به دست افرادی بسپارند که کارشان را بلدند. البته مدیریت فعلی صد درصد در جریان مسائل و مشکلات مالی قرار داشته و به خوبی می‌دانسته که اوضاع و احوال مالی باشگاه در چه شرایطی است. بهانه‌ای در کار نیست. باید اوضاع را بهبود ببخشند و اجازه ندهند مشکلات مالی به استقلال لطمه وارد کند.

استقلال این هفته با تیم ملوان بازی دارد. ارزیابی شما از این بازی چیست؟

بازی با ملوان سخت است. اما من به موفقیت استقلال بسیار امیدوارم. نکونام رابطه بسیار خوبی با بازیکنان استقلال دارد و دلیل اینکه در بازی اول آن نتیجه به دست آمد همین است. اگر این شرایط تداوم داشته باشد می‌شود به موفقیت استقلال در لیگ امیدوار بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج