اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۲۷۰۱
۵۰۸۹
۵۰۸۹
پ

محبوب‌ترین پرسپولیسی با پیراهن تراکتور

برای پرسپولیسی ها بازی هفت دوم برابر تراکتور از نظر حضور چهره های آشنا یک مسابقه خاص بود.

ورزش سه: در حالی که تراکتور در بازی خانگی با لباس سرخ به زمین آمده بود حضور برخی از بازیکنان سابقات پرسپولیسی در ترکیب این تیم می توانست برخی از مخاطبان تلویزیونی را به اشتباه بیاندازد چرا که آنها عادت داشتند بازیکنانی مانند سیامک نعمتی و یا شجاع و شیری و سعید آقایی را در لباس قرمز پرسپولیس ببینند. 

سیامک نعمتی و نحوه جدایی اش از پرسپولیس و اینکه به طور مستقیم از این تیم به تراکتور رفت کمی ماجرای متفاوت تری داشت. او از همان ابتدای مسابقه و لحظاتی قبل از دمیدن داور در سوت، با مهدی ترابی خوش و بش گرمی داشت و البته چند ثانیه بعد از شروع بازی یک تکل محکم روی پای ترابی رفت و چند دقیقه بعد هم قصد داشت داور را مجاب کند که به همبازی سابقش کارت قرمز بدهد. با اینحال نعمتی که شش سال پیراهن پرسپولیس را به تن داشت  و می توانست یکی از کاپیتان های تیم در این فصل باشد یک چهره حسابی محبوب بین بازیکنان پرسپولیس بود. 

به همین دلیل هرجا که توپ از جریان بازی خارج می شد او در محاطره نزدیک ترین بازیکنان پرسپولیس قرار می گرفت و معلوم نیست چه صحبتهایی بین این دوستان و همبازیان قدیمی رد و بدل می شد. نعمتی هرچند نتوانست به همراه دیگر بازیکنان تراکتور در این بازی خانگی امتیازی به دست بیاورد و این پرسپولیسی ها بودند که سه امتیاز مهم را از این بازی برداشتند.

محبوب‌ترین پرسپولیسی با پیراهن تراکتور

سیامک نعمتی در طی شش فصل حضورش در پرسپولیس 5 جام قهرمانی لیگ برتر، دو جام حذفی را به دست آورده ودو فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد. او یک بازیکن موثر و چند پسته برای پرسپولیس بود و توانست گل های حساسی را برای تیمش به ثمر برساند با اینحال شرایط در این فصل به شکلی پیش رفت –شاید محدودیت لیست بازیکنان نیز نقش داشت- که او از پرسپولیس جدا شد.  

نعمتی که در بازی اول برابر سپاهان به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود برابر سپاهان یکی از مردان ترکیب اصلی بود و شاید خمس برای بازی حساس پلی آف لیگ قهرمانان برابر شارجه روی تجربه بازیکنی مانند او حساب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج