اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۳۰۳۲
۲۸۰۲
۲۸۰۲
پ

ستاره‌ای که نگذاشت استقلال از کورس عقب بیافتد

در فصلی که استقلال با کمترین بازیکن جذب شده وارد لیگ برتر شد سرمربی جوان و استقلالی این تیم به سبک خودش برای استقلال یارگیری کرد.

خبرورزشی: در فصلی که استقلال با کمترین بازیکن جذب شده وارد لیگ برتر شد سرمربی جوان و استقلالی این تیم به سبک خودش برای استقلال یارگیری کرد.

وضعیت نابسامان مدیریتی باشگاه استقلال در طول ماه‌های گذشته باعث شد تا این تیم نتواند در فصل نقل و انتقالات طبق لیست مورد نظر سرمربی جدیدش بازیکن بگیرد.

انتشار فهرست نفرات مورد نظر جواد نکونام از سوی سرپرست موقت پیشین مدیرعاملی باشگاه استقلال (حجت کریمی) مشخص کرد نفرات زیادی مد نظر این سرمربی بوده‌اند. هرچند که جواد نکونام گفت صرفاً همه آنها را نمی‌خواسته اما مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان تنها بازیکنانی بودند که از آن فهرست بلندبالا به جمع بازیکنان استقلال اضافه شدند.

با این وجود وقتی نکونام متوجه شد که شرایط برای یارگیری تیمش مهیا نیست و عزمی از سوی کادر مدیریتی جدید برای بازیکن گرفتن وجود ندارد بلافاصله دست به اقدامات جالبی زد.

او تلاش کرد تا با مشورت و صحبت با بازیکنان استقلال آنها را در تیم حفظ کند و لااقل اجازه ندهد پیکر ضعیف شده تیم استقلال بیش از این نحیف شود.

حفظ نفراتی همچون آرمان رمضانی، امید حامدی‌فر و سعید مهری از جمله اقدامات مهم جواد نکونام در فصل یارگیری بود. اقدام مهمی که شاید هنوز هم درباره برخی بازیکنان جدایی طلب ادامه دارد.

یکی دیگر از بازیکنانی که به نظر می‌رسید شاید در پایان فصل از استقلال جدا شود و این تیم را با چالش بزرگی در یکی از مهمترین پست های تیم مواجه کند حسین حسینی بود که جواد نکونام در همان روزهای تازه شروع تمرینات استقلال طی دو جلسه صحبت با این دروازه‌بان، شرایط را برای ادامه همکاری با او مهیا کرد و همین دروازه‌بان مقابل تیم ملوان بندر انزلی با پنالتی که برای استقلال و البته سرمربی تیمش مهار کرد اجازه نداد تا این تیم در کورس صدرنشینی با تیم‌های ۶ امتیازی حتی یک امتیاز هم عقب بیفتد. دحسینی در ابادان هم در دو صحنه دروازه استقلال را نجات داد و مانع از باز شدنش شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج