adexo3
۱۳۴۳۱۵۰
۶۳۴۹
۶۳۴۹
پ

درس بزرگ ستاره پرسپولیس به فوتبال ایران

واکنش وحید امیری به جر و بحثش با شجاع خلیل زاده در نوع خود جالب بود و البته درسی برای همه فوتبالیست های ایران.

خبرورزشی: واکنش وحید امیری به جر و بحثش با شجاع خلیل زاده در نوع خود جالب بود و البته درسی برای همه فوتبالیست های ایران.

شجاع خلیل‌زاده جزو بازیکنان خوب اما کمی عصبی فوتبال ایران محسوب می‌شود، بر خلاف وحید امیری که همه می‌دانند یک جنتلمن واقعی است؛ بازیکنی که یحیی به شدت دوستش دارد و از نظر فنی هم در ۵ پست مختلف دست سرمربی تیمش را گرفته است. 

در جریان بازی تراکتور- پرسپولیس یک درگیری بین امیری و خلیل‌زاده رخ داد که اصلاً قصد قضاوت نداریم اما به هر حال امیری بزرگ‌تر است و شجاع باید بیشتر رعایت می‌کرد. بعد از بازی همه چیز تمام شد و شجاع هم ماجرا را کش نداد اما امیری درس بزرگی به شجاع و همه فوتبال ایران داد. او گفت: «مشکل خاصی نبود و در فوتبال از این مسائل پیش می‌آید. من و شجاع همبازیان قدیمی هستیم و بیرون زمین هم دوست و صمیمی.»

چنین رفتاری را از شجاع بیشتر انتظار داشتیم چون از نظر سنی کوچک‌تر است اما به هر حال امیری به خاطر همین چیزهاست که بین کادر فنی، بازیکنان، هواداران و... محبوب است و حتی رقبا هم دوستش دارند. او می‌توانست از این مسئله عبور کند و چیزی نگوید یا مثلاً در پاسخ به خبرنگاران بگوید نظری ندارم و سکوت کند اما حرف زد و مثل همیشه درس بزرگی به فوتبال و فوتبالیست‌های ایرانی داد. 

اگر بازیکنی مثل وحید امیری بدون حاشیه ۲۰ سال است که در سطح اول فوتبال بازی می‌کند و همه قبولش دارند به خاطر همین چیزهاست. کی‌روش، برانکو، گل‌محمدی، اسکوچیچ و... همه امیری را به لحاظ فنی و فوتبالی و اخلاقی قبول داشتند و دارند. شما اصلاً نمی‌بینید که این بازیکن افت کند یا حاشیه خاصی داشته باشد. امیری فصل گذشته در پست‌های دفاع چپ، هافبک چپ، مهاجم، هافبک راست و... برای پرسپولیس بازی کرد و خوب هم بازی کرد. او در تمام ۶ قهرمانی پرسپولیس طی ۷ سال اخیر حضور داشته و نقش پررنگی هم داشته و جالب اینکه با ۳۶ سال سن هنوز مثل جوان‌های ۲۰ساله می‌دود و می‌جنگد و تلاش می‌کند. کافی است از رقبای پرسپولیس و آنالیزورهای تیم حریف بپرسید که امیری چه نقشی در پرسپولیس دارد و آنها به شما خواهند گفت که چنین بازیکنی آرزوی تمام مربیان ایران است. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج