اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۳۳۰۳
۲۹۸۳
۲۹۸۳
پ

راز موفقیت نکونام ۵ متر دورتر از زمین چمن

یکی از مهمترین مشخصه‌های استقلال در فصل جدید نیمکت کاملاً استقلالی این تیم است.

خبرورزشی: بازیکنان استقلال در شرایطی این روزها خود را آماده دیدار حساس هفته سوم مقابل سپاهان اصفهان می‌کنند که در دو بازی ابتدایی لیگ برتر جاری توانستند ۶ امتیاز شیرین را از آن خود کنند.

به ثمر رساندن چهار گل و بسته نگه داشتن دروازه استقلال، کسب ۶ امتیاز و در نهایت قرار گرفتن کنار نام تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به عنوان تنها تیم‌های ۶ امتیازی هفته دوم لیگ برتر مشخص می‌کند استقلال از یک نیرو و انرژی فوق العاده‌ای برخوردار است.

تیمی که در طول ماه‌های گذشته با مشکلات عدیده مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کرد و به لحاظ مالی کمبودهای زیادی داشت تا بدهی سنگین آندره آ استراموچونی، پادوانی و دیگر طلبکاران تیمش را بدهد در فصل نقل و انتقالات نتوانست آنطور که باید و شاید بازیکن بگیرد و حتی مجبور شد با دو بازیکنی که تازه به خدمت گرفته بود باز هم بر سر تخفیف گرفتن چانه زنی کند! قطعا دلیلی وجود دارد که حالا چنین تیمی با این همه روحیه و انگیزه در جمع تیم‌های صدر جدولی لیگ برتر بیست و سوم قرار گرفته است.

نگاهی به فاصله پنج متری زمین بازی، روی نیمکت تیم استقلال مشخص می‌کند آبی پوشان علاوه بر داشتن بیست و چند بازیکن کاملاً استقلالی یک کادر فنی کاملاً آبی را هم پشت سر خود می‌بینند.

علی سامره، محمد نوازی، هاشم بیک زاده، مهدی هاشمی‌نسب، کیانوش رحمتی، بهزاد غلامپور و... دیگر نفراتی که جواد نکونام را در کار هدایت تیم استقلال کمک می‌کنند همگی جزو بازیکنان سابق استقلال بودند که با این تیم افتخارات زیادی را تجربه کرده و به دقت به جزئیات و حساسیت هواداران نسبت به نتایج این تیم مطلع و آگاه هستند.

راز موفقیت نکونام ۵ متر دورتر از زمین چمن

شاید یکی از دلایل مهم موفقیت جواد نکونام در دو هفته ابتدایی لیگ برتر (با وجود نداشتن بازیکنان و مهره‌های مورد نظرش) وجود همین کادر کاملا استقلالی در کنارش بوده باشد.

علاوه بر این میانگین سنی نفرات کادر فنی جواد نکونام هم در این امر می‌تواند یکی از دلایل مهم برای رسیدن استقلال به دو موفقیت متوالی در دو هفته ابتدایی لیگ جدید باشد. مربیان جوان، با انگیزه و نفراتی که خودشان در شرایط بازی قرار دارند در طول تمرینات پیش از مسابقات همواره لابلای بازیکنان با آنها فوتبال بازی کرده و شرایط روحی روانی تیم را بالای بالا نگه می‌دارد.

قطعا جواد نکونام مشابه این وضعیت را در لالیگا یا تیم‌های دیگری که در آن توپ می‌زده دیده و یا شاید از این نظر خودش چنین تصمیم گرفته که یک تیم فنی کاملا استقلالی را دوروبرش داشته باشد.

مرد لالیگایی نیمکت‌های داغ مربیگری لیگ بیست و سوم به درستی می‌داند این خیلی خوب است که همه اعضای کادر فنی تیمش استقلالی هستند و این به لحاظ روحی روانی روی تیمش تاثیرگذار است. به ویژه اینکه تمام این مربیان با پیراهن همین تیم روبروی اکثر این رقبا بازی کرده‌اند و اگر هر کدام از آنها تنها یک نکته در طول روزهای قبل از مسابقه به بازیکنان یادآور بشوند می‌تواند یک عامل اصلی برای دور شدن از اشتباه و رسیدن به هدف جواد نکونام باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج