اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۳۵۳۹
۱۴۶۴
۱۴۶۴
پ

تسلیم شدن شیاطین سرخ مقابل تاتنهام در لندن

منچستریونایتد که آخرین مرتبه اکتبر ۲۰۲۰ به تاتنهام باخته بود، در هفته دوم فصل جدید لیگ برتر انگلیس از این حریف لندنی شکست خورد.

خبرورزشی: منچستریونایتد که آخرین مرتبه اکتبر ۲۰۲۰ به تاتنهام باخته بود، در هفته دوم فصل جدید لیگ برتر انگلیس از این حریف لندنی شکست خورد.

تسلیم شدن شیاطین سرخ مقابل تاتنهام در لندن

در حساس‌ترین دیدار از هفته دوم لیگ برتر انگلیس، ورزشگاه اختصاصی تاتنهام میزبان دیدار این تیم لندنی و منچستریونایتد بود که در پایان میزبان با نتیجه ۲-۰ پیروز شد.

نیمه نخست این بازی هیجان‌انگیز که با تساوی بدون‌گل به پایان رسید، مملو بود از موقعیت برای هردو تیم که البته نتیجه‌ای نداشت. عملکرد شیاطین‌سرخ در این نیمه بهتر بود و موقعیت‌های خوبی هم داشتند که از آن‌ها بهره‌ای نگرفتند. اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و اسپرز خیلی زود با حرکت عالی دیان کولوسوسکی و ضربه نهایی پپه سار در دقیقه ۴۹ به گل رسید. منچستریونایتد در ادامه باز هم به حالت هجومی رفت تا گل خورده را جبران کند، اما شب شبِ شیاطین‌سرخ نبود و در میان ناباوری همه گل دوم را هم در دقیقه ۸۳ دریافت کردند. ارسال زمینی ایوان پریشیچ با ضربه عجیب لیساندرو مارتینس تبدل به گل‌به‌خودی شد.

منچستریونایتد با این شکست ۳ امتیازی باقی ماند و تاتنهام هم با شکستن طلسم ۵ بازی پیروز نشدن مقابل شیاطین‌سرخ، ۴ امتیازی شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج