adexo3
۱۳۴۳۶۰۱
۲۸۷۵
۲۸۷۵
پ

یک ملی‌پوش علیه کاپیتان ایران شد!

ارسال تماشایی مدافع ایرانی دینامو زاگرب منجر به گل اول این تیم مقابل آ. ا. ک آتن شد.

ورزش سه: ارسال تماشایی مدافع ایرانی دینامو زاگرب منجر به گل اول این تیم مقابل آ. ا. ک آتن شد.

صادق محرمی مثل چهار شب قبل که در ترکیب دینامو زاگرب برای مسابقه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل آ. ا. ک آتن حضور داشت، شنبه شب هم در بازی برگشت جزو نفرات اصلی تیمش برابر یاران احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی بود که توانست امیدهای صعود تیمش را زنده کند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب که در دیدار رفت مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه دو بر یک مقابل آ. ا. ک آتن شکست خورده بود، در شرایطی از ساعت ۲۲:۱۵ شنبه شب برابر حریف یونانی قرار گرفت که شروع بازی با تقابل صادق محرمی و احسان حاج‌صفی بود و میلاد محمدی نیز روی نیمکت حضور داشت.

صادق محرمی که در کنار بازیکنان دینامو زاگرب انگیزه زیادی برای جبران شکست دو بر یک مقابل آ. ا. ک آتن داشتند، در ثانیه‌های پایانی نیمه اول توانستند به گل برسند که ملی‌پوش ایرانی این تیم توانست با ارسال تماشایی خود امیدهای صعود تیمش را زنده کند.

یک ملی‌پوش علیه کاپیتان ایران شد!

ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب که رودرروی احسان حاج‌صفی در سمت دفاعی بازی می‌کرد، در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه نخست توپ برگشتی از کرنر را با یک سانتر عالی به مقابل تیرک دوم فرستاد تا در یک رفت و برگشت توپ توسط یوسیپ سوتالو تبدیل به گل شود و تیم کروات با برتری به رختکن بروند.

یاران محرمی در دقیقه ۶۵ گل دوم را هم توسط برونو پتکوویچ به ثمر رساندند و در حال حاضر که بازی در جریان است، با نتیجه دو بر صفر از آ. ا. ک آتن پیش هستند و در آستانه صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج