اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۳۶۰۴
۲۰۸۱
۲۰۸۱
پ

پیروزی مهم الاتحاد در شب درخشش رقیب بنزما

الاتحاد توانست با نتیجه ۲ بر صفر از سد الطائی عبور کند و به روند خوب خود ادامه دهد.

ورزش سه: الاتحاد توانست با نتیجه ۲ بر صفر از سد الطائی عبور کند و به روند خوب خود ادامه دهد.

 در یکی از آخرین دیدارهای هفته دوم لیگ عربستان، الاتحاد در استادیوم عبدالله الفیصل شهر جده به مصاف الطائی رفت و توانست با درخشش عبدالرزاق حمدالله، با ۲ گل از سد حریف خود گذشته و به صدر جدول صعود کند.

الاتحاد بازی را با حملات گسترده به روی دروازه الطائی آغاز کرد که در یکی از این فرصت‌ها، ضربه کورنادو به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. این بازیکن دقایقی بعد نیز یک فرصت خوب را به دست آورد که شوت او راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

کریم بنزما این شانس را داشت تا الاتحاد را به گل نخست بازی برساند که شوت او را سنگربان الطائی با یک دست از کنار پایه تیرک دروازه بیرون کشید. در ادامه موقعیت چندانی به روی دروازه‌ها خلق نشد و تنها یک بار کانته با شوت از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را تهدید کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پیروزی مهم الاتحاد در شب درخشش رقیب بنزما

در آغاز نیمه دوم، حمدالله تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت که شوت او پس از برخورد به دست ویکتور براگا، سنگربان میهمان به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. لحظاتی بعد الاتحاد صاحب موقعیت خوب دیگری شد. یک ارسال از سمت راست با برخورد به بنزما، به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

الاتحاد در دقیقه 54 به شکل عجیبی به گل رسید. ابتدا ضربه بنزما را ویکتور براگا به شکل فوق العاده ای مهار و راهی کرنر کرد. در شرایطی که مدافعان الطائی بالای سر گلر خود رفته بودند تا از او تشکر کنند، ایگور کورنادو فورا ضربه کرنر را به روی دروازه فرستاد و عبدالرزاق حمدالله نیز از اشتباه عجیب مدافعان حریف استفاده کرد و گل نخست را به راحتی به ثمر رساند.

پیروزی مهم الاتحاد در شب درخشش رقیب بنزما

در شرایطی که بازی پس از گل اول سرد و کسل کننده دنبال می‌شد، الاتحاد در دقیقه 90+1 موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند. پاس فابینیو از مرکز زمین با دامی دیدنی حمدالله همراه شد و او توپ را برای صالح العمری رها کرد که این بازیکن توانست دروازه الطائی را برای بار دوم باز کند.

در نهایت این بازی با پیروزی 2 بر صفر الاتحاد به پایان رسید و مدافع عنوان قهرمانی با 6 امتیاز، به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج