اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۳۷۴۸
۳۱۸۲
۳۱۸۲
پ

میامی برای مسی ‌بپّا گذاشته است!

باشگاه اینترمیامی یک محافظ برای لیونل مسی استخدام کرده که در هر لحظه چشم از او بر نمی دارد.

ورزش سه: لیونل مسی که خیلی ها او را بهترین فوتبالیست تاریخ می‌دانند پس از انتقال به اینتر میامی تنور فوتبال باشگاهی آمریکا را داغ کرده است. بسیاری از هواداران فوتبال از نقاط مختلف آمریکا صدها دلار هزینه می‌کنند تا فقط برای ۹۰ دقیقه در ورزشگاه حاضر شده و نمایش این فوق ستاره را از نزدیک تماشا کنند.

آن‌ها پاداش این تلاش خود را با بازی‌های زیبای لیونل مسی گرفته اند. کاپیتان آرژانتین در ۶ بازی نخست خود برای اینترمیامی ۹ گل به ثمر رسانده و این تیم را به فینال لیگز کاپ رسانده است. حفظ امنیت مسی در چنین شرایطی یکی از بزرگترین دغدغه‌های اینترمیامی است.

میامی برای مسی ‌بپّا گذاشته است!

این باشگاه یک محافظ ویژه برای ستاره مشهور خود استخدام کرده که مثل سایه عمل کرده و حتی یک لحظه از مسی دور نمی‌شود. او حتی در حین بازی نیز وظیفه دارد تا مسی را زیر نظر بگیرد و حرکاتش در کنار زمین که مثل یک کمک داور خط طولی را به سرعت می پیماید توجه کابران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

وظیفه این بادیگارد حفاظت از مسی تحت هر شرایطی است. او نباید اجازه دهد که هیچ هواداری در حین بازی از سکوها به داخل زمین پریده و به سمت فوق ستاره آرژانتینی حمله کند.

باشگاه اینترمیامی که می‌دانست بعد از جذب ستاره هایی چون مسی، جوردی آلبا و سرخیو بوستکس توجهات به شدت بالاتر رفته و امنیت بیشتری نیز لازم خواهد بود از مدت ها پیش تدابیر ویژه ای اندیشیده و حتی مسیر حرکت اتوبوس تیم در روزهای بازی را نیز به حالت اختصاصی در آورده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج