adexo3
۱۳۴۳۷۵۶
۲۵۵۰
۲۵۵۰
پ

سبقت ستاره جدید رئال‌مادرید از رونالدو

بلینگام در پیروزی روز شنبه مقابل آلمریا دو بار گلزنی کرد و از آمار کریستیانو رونالدو در شروع بازی برای رئال مادرید پیشی گرفت.

خبرورزشی: جود بلینگام در دو بازی لالیگا به میدان رفته و در هر دوی آنها به گل رسیده است. در تابستانی که پس از جدایی کریم بنزما و کمبود گلزنی مارکو آسنسیو، رئال مادرید به دنبال مهاجمی گلزن می‌گشت، اما این هافبک جوان انگلیسی در صدر فهرست گلزنان رئال مادرید قرار گرفت و جای مهاجم را پر کرد.

بلینگام با دو گل در دو بازی اول خود برای رئال مادرید رکوردی که از زمان کریستیانو رونالدو دیده نشده بود را به نمایش گذاشت. فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ با دو پیروزی برای مادرید در دو بازی اول خود آغاز شد: ۳-۲ در خانه مقابل دپورتیوو و ۰-۳ مقابل اسپانیول، و رونالدو در هر دو بازی گل زد. سومین بازی آن فصل در لیگ قهرمانان اروپا بود که تیم در خانه زوریخ با گلی دیگر از کریستیانو رونالدو به پیروزی ۲-۵ رسید.

استادیوم بالایدوس می‌توانست جایی باشد که بلینگام راه گلزن‌ترین بازیکن رئال مادرید را طی کند. اما قبل از سفر به ویگو، بلینگام گل دیگری در پیروزی ۳-۱ مقابل آلمریا به کارنامه اضافه کرد و از کریستیانو پیشی گرفت و شما باید به فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ به وسلی اسنایدر برگردید تا کسی را ببینید که در دو بازی سه گل زده است.

با این سه گل، بلینگام اکنون بهترین گلزن لالیگا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج