اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۵۰۷۹
۷۷۸۹
۷۷۸۹
پ

خنده پرس از رقم PSG برای فروش ام باپه

رقم بسیار بالایی که پاری سن ژرمن برای فروش ام باپه به رئال مادرید پیشنهاد داده باعث خنده و تمسخر رئیس این باشگاه شده است.

خبرگزاری ایسنا: رقم بسیار بالایی که پاری سن ژرمن برای فروش ام باپه به رئال مادرید پیشنهاد داده باعث خنده و تمسخر رئیس این باشگاه شده است.

کیلیان ام باپه همچنان موضوع بزرگ باشگاه پاری سن ژرمن است.

این بازیکن به یک دردسر و بحران بزرگ برای پاری سن ژرمن تبدیل شده است. ام باپه یک فصل دیگر با تیم پاریسی قرارداد دارد. باشگاه از او  خواسته است که یا قراردادش را تمدید کند و یا اینکه تیم را در تابستان کنونی ترک کند.

ام باپه هنوز به چنین درخواستی پاسخ مثبت نداده است و می خواهد تا پایان قراردادش در تیم بماند تا بعد از آن به صورت مجانی تیم پاریسی را ترک کند.

ام باپه خواستار حضور در رئال مادرید است. پاری سن ژرمن قیمت فروش این بازیکن به رئال را ۲۵۰ میلیون یورو اعلام کرده است که این طبق اعلام دیلی میل باعث تمسخر فلورنتینو پرس شده است.

دیلی میل نوشت: پرس از این رقم پیشنهادی باشگاه پاری سن ژرمن به خنده آمده است و آن را تمسخر آمیز می داند چرا که چنین رقمی برای بازیکنی که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده بسیار بالا است. باشگاه رئال مادرید قصد دارد که برای جذب ام باپه رقم ۱۳۰ میلیون یورو را پیشنهاد دهد.

ام باپه سرانجام به ترکیب پاری سن ژرمن برگشت و در دیدار اخیر تیم هم به میدان رفت و موفق شد که از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.

بسیار بعید است که ام باپه در پاری سن ژرمن باقی بماند چرا که در این تیم همه چیز برعلیه او است و حتی جایگاه خود را در بین بازیکنان تیم هم از دست داده است و این موضوع در رای گیری برای بازوبند کاپیتانی کاملا مشهود بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج