۱۳۴۵۹۳۳
۱۲۶۴۱
۱۲۶۴۱
پ

آقای سهراب سپهری! ما هیچ، ما حتی نگاه هم نه

داستان شگفت‌انگیزی است؛ یک کشور آسیایی کریس رونالدو را خریده، اما یک کشور دیگر آسیایی حتی امکان تماشای او را هم ندارد!

ورزش مدیا: داستان شگفت‌انگیزی است؛ یک کشور آسیایی کریس رونالدو را خریده، اما یک کشور دیگر آسیایی حتی امکان تماشای او را هم ندارد! از لحظه همگروهی پرسپولیس و النصر، انبوهی از اخبار متناقض در مورد حضور ستاره پرتغالی و همبازیانش در تهران مطرح شد؛ اگر ورزشگاه آزادی آماده شود، اگر زنان را راه بدهند، اگر وی‌ای‌آر برسد، اگر محرومیت کذایی پرسپولیس به خاطر آن پست اینستاگرامی عجیب برطرف شود، اگر، اگر، اگر... و تازه بعد از همه اینها رسانه‌های عربستانی اعلام کرده‌اند قانون برگزاری بازی در زمین بی‌طرف سر جای خودش محفوظ است و النصر از حالا ورزشگاه آل‌مکتوم دوبی را برای میزبانی در مسابقه برگشت معرفی کرده! این یعنی ضیافتی که برایش خواب‌ها دیده بودیم، در نطفه خفه شد. ظرف و ظروف شکسته را جمع کنید؛ مهمان نمی‌آید.

حالا خیال آن خبرنگار عربستانی هم راحت شد؛ هم او که چند روز پیش با انتشار عکس ورزشگاه آزادی پرسیده بود: «آیا واقعا می‌خواهید رونالدو را اینجا بیاورید؟» حالا دیگر کریس به تهران نمی‌آید و شانس تماشای ویرانه آزادی را از دست خواهد داد؛ ورزشگاهی که یک زمان عروس خاور میانه بود، اما حالا کل هیات دولت روی هم نمی‌توانند یک وی‌ای‌آر برایش بیاورند. رونالدو اینجا نخواهد آمد و شاید از نزدیک نبیند که در عصر هوش مصنوعی، هنوز استادیومی پیدا می‌شود که پروژکتورهای ذغالی‌اش وسط بازی از نفس بیفتند. خوش‌خیالی ما را باش؛ مرثیه می‌خوانیم شاید رگ غیرت یک نفر بجنبد، غافل از این که بر سر این گور هیچ مرده‌ای نیست. خیلی از آنها که باید تکانی بخورند، از صمیم قلب خوشحال می‌شوند تا حد امکان مسابقات از ایران خارج شود و از دردسرهایش معاف شوند.

آقای سهراب سپهری! ما هیچ، ما حتی نگاه هم نه

همه این سال‌ها، ترجیع‌بند رنج‌های‌مان شاهکار سهراب سپهری بود: «ما هیچ، ما نگاه». سهراب اما کجاست که بداند امروز حتی «نگاه» هم سهم ما نیست؟ بر این دلمردگان، بر این فراموش‌شدگان روضه‌ای دیگر بخوانید...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج