اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۶۶۱۹
۱۸۹۴
۱۸۹۴
پ

برتری مقتدراته الاتحاد در شب مصدومیت بنزما

تیم فوتبال الاتحاد چهارمین پیروزی پیاپی فصل را مقابل الوحده به دست آورد.

ورزش سه: تیم فوتبال الاتحاد چهارمین پیروزی پیاپی فصل را مقابل الوحده به دست آورد.

در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الاتحاد که مثل مسابقه قبل ستاره‌های خود از جمله کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو، عبدالرزاق حمدالله، رومارینیو و ... را در اختیار داشت و فقط یک تغییر در سمت چپ خط دفاعی ایجاد کرده بود، از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم ملک عبدالعزیز به مصاف تیم الوحده رفت.

الاتحاد که در سه هفته ابتدایی لیگ عربستان به سه پیروزی رسیده و صدرنشین شده و در دیدار اخیرش نیز با درخشش کریم بنزما و حمدالله چهار گل زده بود، در شرایطی نیمه اول جدال با الوحده را با تساوی بدن گل به پایان رساند که مصدومیت و تعویض اجباری کریم بنزما در دقیقه ۴۲ شوک بزرگی به این تیم داد.

نمایش هجومی الاتحاد در دقیقه ۶۳ نتیجه داد و این تیم توانست روی پاس انگولو کانته و شوت تماشایی رومارینیو از پشت محوطه جریمه گل اول را مقابل الوحده به ثمر رساند و پیش بیفتد.

برتری مقتدراته الاتحاد در شب مصدومیت بنزما

الاتحاد پس از باز کردن دروازه الوحده بازی هجومی خود را ادامه داد و روی یک ضد حمله سریع توانست در دقیقه ۶۷ روی پاس بلند و دیدنی ایگور کورونادو و نفوذ ژوتا از سمت چپ زمین و شوت این بازیکن تعویضی از زاویه بسته گل دوم را بزند.

ایگور کورونادو که گل دوم را ساخته بود، در دقیقه ۷۳ پس از دریافت پاس رو به جلوی رومارینیو تا پشت محوطه جریمه الوحده پیش رفت که شوت فنی و زمینی این بازیکن به گوشه دروازه رفت و گل سوم الاتحاد را رقم زد.

الاتحاد عربستان در شبی که با مصدومیت تلخ کریم بنزما مواجه شد، با درخشش دیگر ستاره‌ها و بازیکنانی که مهاجم نبودند، توانست به برتری ۳ بر صفر خارج از خانه مقابل الوحده برسد تا ۱۲ امتیازی شود و با دو امتیاز بیشتر نسبت به الهلال در صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان قرار بگیرند.

تیم فوتبال الاتحاد جمعه شب هفته جاری در پنجمین و حساس‌ترین مسابقه فصل لیگ عربستان میزبان الهلال است که امید زیادی به کسب پیروزی در این دیدار دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج