اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۸۲۳۲
۱۹۴۲
۱۹۴۲
پ

برنامه پرسپولیس برای پرداخت طلب مهاجمش

درآمدهای پرسپولیس در فیفا بالاخره قرار است به کمک این تیم بیاید.

 فوتبالی: درآمدهای پرسپولیس در فیفا بالاخره قرار است به کمک این تیم بیاید.

یکی از نگرانی‌های همیشگی باشگاه‌های ایرانی چگونگی تسویه حساب با بازیکنان و مربیان خارجی است که در ایران حساب بانکی ندارند. به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد کار انتقال پول به حساب بازیکنان و مربیان خارجی کار بسیار سختی است.

باشگاه‌های ایرانی از این مسائل سختی‌های زیادی کشیده‌اند و حتی در برخی موارد باعث محرومیت و جریمه‌شان هم شده است. مثلا استقلال برای واریز پول به حساب آندره‌آ استراماچونی و همین طور باشگاه سانتاکلارا سختی‌های زیادی کشید. حتی بخشی از مطالبات سانتاکلارا بابت قرارداد قرضی محمد محبی به حساب این باشگاه ننشست. 

پرسپولیس هم همین اواخر برای پرداخت یکی از اقساط بدهی بوژیدار رادوشویچ به حساب این بازیکن به مشکل خورد و بخشی از این پول دیرتر به حساب رادو نشست. 

اصولا وقتی صحبت از مسائل اینچنینی می‌شود همه فوتبالدوستان در ایران منتظر شنیدن اخبار بد هستند اما آخرین خبر یک استثناست. موضوع هم به لئاندرو پریرا مهاجم برزیلیِ فصل پیش پرسپولیس است.

پرسپولیس با این بازیکن قراردادی یک سال و نیمه بسته بود. از قرارداد نیم‌فصل دوم این بازیکن ۱۴۳ هزار دلار باقی مانده بود. اما دو طرف به یک توافق رسیدند. قرار شد پرسپولیس کل مبلغ قرارداد نیم فصل دوم این بازیکن را بپردازد. در عوض قرارداد فسخ شود و پریرا دیگر ادعایی بابت یک سال باقی مانده نداشته باشد و از پرسپولیس برود. 

توافق انجام شد و پرسپولیس در این مدت به دنبال راهی برای واریز مطالبات پریرا بود. حالا شنیده شده باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای از فیفا درخواست کرده است تا مطالبات پریرا را از محل درآمدهای این باشگاه در فیفا پرداخت کند. درخواستی که ظاهراً با موافقت فدراسیون جهانی فوتبال مواجه شده است.

پرسپولیس از محل بازیِ چند بازیکنش در جام جهانی درآمدهایی داشت که حالا بخشی از آن درآمدها صرف تسویه حساب با پریرا می‌شود. این مبلغ باید تا ۳ هفته دیگر به حساب پریرا واریز می‌شد. حالا با موافقت فیفا، پول پریرا ظرف مهلت مقرر به حساب این بازیکن واریز خواهد شد تا مشکلی از جانب شکایت احتمالی او پرسپولیس را تهدید نکند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج