اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۸۴۵۱
۱ نظر
۶۴۷۱
۱ نظر
۶۴۷۱
پ

پیشنهاد پرسپولیس به آل‌کثیر مشروط شد!

عیسی آل‌کثیر چهره ویژه فصل نقل و انتقالات بوده و با تصمیماتی که گرفته همه را سردرگم کرده است. فعلا مشخص نیست او این فصل برای چه تیمی فوتبال بازی خواهد کرد.

همشهری‌آنلاین: داستان عیسی آل‌کثیر و سپاهان به یک پرونده سرگیجه‌آور و عجیب تبدیل شده که انگار قرار نیست حل شود. پس از آنکه این بازیکن به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی پیوست، سپاهان با مشکل عبور از سقف بودجه مواجه شد. به این ترتیب سازمان لیگ تا روشن شدن ماجرا اجازه نمی‌دهد قرارداد آل‌کثیر و البته برایان دابو ثبت شود. به این ترتیب عیسی ۴بازی اول را از دست داده و روشن نیست این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. نه خود این بازیکن می‌داند آینده‌اش چیست و نه باشگاه خبر دارد که آیا می‌تواند از او در ادامه فصل استفاده کند یا نه. طرف‌های مجهول این معادله حتی بیشتر هم هستند؛ مثل باشگاه‌هایی که شاید بدشان نیاید از آل‌کثیر استفاده کنند اما نمی‌دانند صورت قانونی وضعیت او چیست و آیا می‌توانند سراغ جذبش بروند یا نه.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در تازه‌ترین اظهاراتش برای نخستین بار و به‌طور شفاف گفته مایل است با این بازیکن مذاکره کند: «این به آقای آل‌کثیر بستگی دارد که شرایط خود را بررسی کند. اگر آزاد است و تمایل داشته باشد، مذاکره می‌کنیم. البته کادر فنی هم باید با آمدن آل‌کثیر موافق باشند. آقای گل‌محمدی رزومه نزدیک به ۵۰بازیکن خارجی را بررسی کرد اما بازیکن شاخصی که برای پرسپولیس مثمرثمر باشد پیدا نکرده است.» باشگاه تراکتور هم وضعیت مشابهی دارد و به‌نظر می‌رسد شرایط آل‌کثیر را رصد می‌کند اما مشکل اینجاست که ظاهرا عیسی بازیکن آزاد به‌شمار نمی‌آید و اگر مشکلش با سپاهان حل نشود، باید نیم‌فصل بیرون بنشیند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عیسی تیم را با پول هنگفت سپاهان
      ترجیح داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج