۱۳۴۸۹۳۰
۳۳۷۵
۳۳۷۵
پ

ستاره‌هایی که به چشم قلعه‌نویی نیامدند!

فهرست تیم ملی در شرایطی تدوین شده که جای خالی چند ستاره در آن به‌چشم می‌خورد.

فوتبال ۳۶۰: امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پایان دیدار معوقه استقلال خوزستان و تراکتور تبریز، فهرست بازیکنان موردنظرش را برای حضور در اردوی تیم ملی باتوجه به در پیش بودن ۲ بازی دوستانه مقابل تیم‌های ملی بلغارستان و آنگولا را به‌روزرسانی کرد و نام شجاع خلیل‌زاده را هم به جمع شاگردان خود اضافه کرد. با توجه به اضافه شدن خلیل‌زاده به فهرست تیم ملی، شمار بازیکنان حاضر در اردوی ملی به ۲۵ نفره رسید که نسبت به فیفادی ماه مارچ و دوئل با روسیه و کنیا، فهرست تیم ملی ۷ بازیکن کمتر دارد! البته امروز مجدداً فهرست تیم به‌روزرسانی شد و اسدی با مجوز قلعه‌نویی از اردو خارج شد تا دوباره شمار بازیکنان به عدد ۲۴ برسد.

قلعه‌نویی در مصاحبه اخیر خود از فهرست بازیکنان موردنظرش دفاع کرد و البته به این مسئله هم اشاره داشت که چندین بازیکن می‌توانستند در اردوی تیم ملی باشند که در حال حاضر در جمع شاگردان او حضور ندارند. نگاهی به فهرست ۲۴ نفره بازیکنان موردنظر امیر قلعه‌نویی نشان می‌دهد که در پست‌های مختلف، بازیکنانی آمادگی آن را داشتند که در جمع ملی‌پوشان در اردوی پیش‌رو قرار بگیرند اما با توجه به نظرات اعضای کادرفنی تیم ملی، این اتفاق رخ نداد و در نهایت فهرست ۲۴ نفره تدوین شد.

حسینی و خط خوردن به بهانه هانگژو

تیم امید ایران حدود 10 روز دیگر اردوهای آماده‌سازی خود برای بازی‌های آسیایی هانگژو را آغاز می‌کند و فعلاً شاگردان رضا عنایتی درگیر مسابقات انتخابی المپیک هستند. در این‌باره گفته می‌شود که عدم دعوت از حسین حسینی، حضور او در فهرست تیم امید ایران برای بازی‌های آسیایی بوده اما به نظر می‌رسد که دعوت از دروازه‌بان شماره یک استقلال می‌توانست باعث افزایش آمادگی او در آستانه مسابقات آسیایی شود. با این‌حال قلعه‌نویی درباره عدم دعوت از حسینی توضیح داد: «حسینی را خودم به استقلال آوردم و الان کاپیتان این تیم شده است. با صحبت‌هایی که رضا عنایتی با کادر فنی استقلال انجام داده قرار است حسینی در بازی‌های آسیایی هانگژو چین به تیم فوتبال امید کمک کند».

۳ جای خالی در خط دفاع!

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست پرسپولیس روزهای کم‌نوسانی را در سمت راست خط دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت گذراند اما بازهم به مانند سالیان گذشته پشتِ خط تیم ملی ماند و با توجه به دعوت چهره‌هایی مانند صادق محرمی و رامین رضاییان نتوانست در جمع ملی‌پوشان حضور پیدا کند. ابوالفضل جلالی هم که حالا عضو ثابت ترکیب استقلال شده، دیگر جامانده سرشناس فهرست جدید تیم ملی است. جلالی عملکرد خوبی را از خود در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت به جای گذاشت و می‌توانست در جمع ملی‌پوشان باشد. میلاد زکی‌پور مدافع چپ سپاهان هم در مسیر صدرنشینی طلایی‌پوشان نقش پررنگی را داشت اما او هم مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی قرار نگرفت تا در پست دفاع چپ به میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی اعتماد شود.

از مهدی‌پور و رفیعی تا شکاری

مهدی مهدی‌پور هافبک استقلال شروع رویایی در لیگ بیست‌وسوم داشت و با توجه به اینکه او در نزدیک‌ترین فاصله با روزهای آرمانی فوتبالش قرار دارد، تصور می‌شد این هافبک باتجربه به تیم ملی دعوت شود اما این اتفاق رخ نداد. سروش رفیعی هم دیگر غایب سرشناس فهرست تیم ملی است؛ هر چند که رفیعی در هفته‌های گذشته پرنوسان بوده اما نگاهی به کارنامه او در یکسال گذشته نشان می‌دهد که هافبک پرسپولیس می‌توانست در جمع ملی‌پوشان باشد. فرشید اسماعیلی هم بازگشت رویایی به مستطیل سبز داشته اما عملکرد او به چشم کادرفنی تیم ملی نیامد و نتوانست فرصت حضور در اردوی جدید تیم ملی را به‌دست آورد. آرش رضاوند و رضا شکاری هم از جمله دیگر بازیکنانی هستند که تصور می‌شد به‌واسطه عملکردشان در فهرست جدید حضور داشته باشند اما قلعه‌نویی نام آن‌ها را در فهرست بازیکنان موردنظر خود قرار نداد تا در نهایت فهرست 24 نفره تدوین و نهایی شود و صبح امروز کاروان ایران عازم بلغارستان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج