۱۳۴۹۵۱۵
۵۶۴۳
۵۶۴۳
پ

سرمربی جدید فولاد دست به کار شد

خوان ایگناسیو مارتینز به عنوان سرمربی جدید فولاد انتخاب شد و از فردا کارش در اهواز را شروع خواهد کرد.

فولادخوزستان پس از چهار باخت پیاپی و قعرنشینی در جدول لیگ برتر تصمیم به تغییرات در کادرفنی خود گرفت و علیرضا منصوریان را از سمتش اخراج کرد.

باشگاه فولاد پس از این اعلام کرد که گزینه ایرانی را برای هدایت این تیم در نظر دارند، اما فشار هواداران بر مدیریت باعث شد تصمیم دیگری بگیرند و به انتخاب سرمربی خارجی رضایت بدهند، اگرچه هواداران امیدوارند تا مدیریت توانسته باشند گزینه خوبی برای شرایط کنونی فولاد انتخاب کنند. خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی بعدی فولادی‌‌هاست و از فردا کارش را در اهواز شروع می‌کند.

او این فرصت را خواهد داشت تا با توجه به فرصت ۲۰ روزه تا دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته ششم رقابت‌ها، تفکراتش را غالب کند و باید دید او می‌تواند درد این روزهای فولاد را دوا کند یا خیر.

سرمربی جدید فولاد دست به کار شد

باشگاه فولاد با اعلام رسمی این خبر، در این خصوص نوشت:

پس از بررسی فنی گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی و انجام گفت‌وگوهای فشرده، سرانجام در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه، ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، جلسه مشترک دکتر حمیدرضا شعبانی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، با خوان ایگناسیو مارتینز برگزار و پس از دستیابی به توافقات لازم، قرارداد همکاری با ایشان امضاء شد.

از سوابق مربیگری خوان ایگناسیو مارتینز می‌توان به هدایت تیم‌های فوتبال آلبسته، کارتاگنا، لوانته، رئال وایادولید، آلمریا و رئال ساراگوسای اسپانیا، شنژن چین و همچنین العربی کویت اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت‌های معتبر اسپانیایی، Juan Ignacio Martínez، که به اختصار با نام JIM نیز شناخته می‌شود، یک مربی فوتبال باتجربه و موفق است که در طول دوران مربیگری خود، تیم‌های مختلفی را در اسپانیا و خارج از کشور هدایت کرده است.

برخی از سایت‌های اسپانیایی مانند مارکا و آ اس، مارتینز را به خاطر توانایی در ایجاد تیم‌های منسجم و رقابتی و همچنین به خاطر فلسفه تاکتیکی هجومی ستایش کرده‌اند.

روزنامه‌های دیگر، مانند موندو دپورتیوو و اسپورت اسپانیا هم مارتینز را به عنوان یک مربی قاطع توصیف می‌کنند. آنها می‌گویند که او از بازیکنان خود انتظار زیادی دارد و از آنها می‌خواهد که همیشه بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

مارتینز ۵۹ ساله با سابقه بیش از ۱۳۰ مربیگری در لالیگا اکنون در دومین تجربه حضور در منطقه خاورمیانه هدایت فولاد خوزستان را برعهده داشته و این فرصت را دارد که با تفکرات جدید خود فولادی مستحکم و آبدیده را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج