اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۱۷۷۵
۶۲۱۴
۶۲۱۴
پ

فکری جانشین نکونام شد!

جواد نکونام دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر به بخشی از ادعاهای مدیرعامل باشگاه استقلال جواب داد.

خبرورزشی: جواد نکونام دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر به بخشی از ادعاهای مدیرعامل باشگاه استقلال جواب داد.

فکری جانشین نکونام شد!

همانطور که در روزهای گذشته نوشته بودیم جواد نکونام حرف‌های مطرح شده توسط علی خطیر را بدون پاسخ نگذاشت و دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر به ادعاهای مدیرعامل باشگاه استقلال جواب داد تا مشخص شود این دو نفر با یکدیگر اختلاف سلیقه قابل ملاحظه‌ای دارند و این قضیه هنوز حل نشده است. نکونام در لابلای حرف‌های خود به خطیر کنایه زد و گفت: در مورد اینکه می‌گوید اگر وضع استقلال خوب بود آن را به من و آقای خطیر نمی‌دادند باید بگویم ایشان را نمی‌دانم اما من قبل از اینکه سرمربی استقلال بشوم دو بار کاندیدای احراز سمت مذکور بودم یک بار فصل گذشته که تا پای عقد قرارداد پیش رفتم و علاوه بر آن سه سال قبل هم کاندیدای سرمربیگری آبی‌پوشان پایتخت بود.

در مورد سال گذشته که همه می‌دانند و مصطفی آجرلو هم پیرامون آن صحبت کرده بود اما داستان سه سال قبل چه بود؟ پیگیری‌های خبر ورزشی در این رابطه موجب شد اطلاعات جالبی به دست آوریم.

جانشینی به جای نامجو مطلق

داستان مذاکرات سه سال قبل به دورانی برمی‌گردد که فرهاد مجیدی به خاطر اختلاف با احمد سعادتمند از هدایت استقلال کناره گیری کرد و این تیم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا که شهریور و مهر سال ۹۹ به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شد، بدون سرمربی باقی مانده بود در آن فضا مجید نامجو مطلق دستیار اول فرهاد مجیدی حاضر شد هدایت استقلال را بر عهده بگیرد و خیلی‌ها مدعی بودند فرهاد پس از پایان آن مسابقات دوباره به استقلال برمی‌گشت چون بحث‌های زیادی مطرح بود که عمر مدیریتی احمد سعادتمند به پایان رسیده است. استقلال نتوانست به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند و دقیقاً طبق پیش‌بینی‌ها احمد سعادتمند هم کنار گذاشته شد اما کادر جدید مدیریتی باشگاه استقلال ترجیح داد به جای تداوم همکاری با نامجو مطلق، سراغ گزینه‌های دیگر برود. در این میان پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال برگزیده شده و قرارداد بست اما حالا مشخص شده است که بعد از پایان کار مجید نامجو مطلق و قبل از اینکه با محمود فکری قرارداد امضا شود، جواد نکونام یکی از گزینه‌های جدیه سرمربیگری استقلال بود و با او حتی مذاکراتی هم انجام شد اما او ترجیح داد در آن مقطع به جمع آبی پوشان نیاید و در فولاد باقی بماند. اتفاقا فولاد و استقلال در هفته دوم لیگ بیستم به مصاف هم رفتند و اتفاقاتی در اهواز به وقوع پیوست که قطعاً خودتان در جریان هستید.

فکری و حضور ناموفق

اینکه جواد نکونام می‌گوید سه سال قبل با او مذاکره شده بوده تا سرمربی استقلال شود به همین ماجرای مهرماه سال ۹۹ باز می‌گردد. دوره‌ای که او سرمربیگری استقلال را نپذیرفت و محمود فکری چنین سمتی را احراز کرد. البته حضور فکری هم موفقیت آمیز نبود و زمستان همان سال جای خودش را به فرهاد مجیدی داد البته نکته اینجاست که جواد نکونام هنوز توضیح نداده که سه سال قبل چه وضعیتی حاکم بود که حاضر نشد پیشنهاد استقلال را بپذیرد چون معمولاً کمتر مربی حاضر می‌شود پیشنهاد سرمربیگری استقلال یا پرسپولیس را رد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج