adexo3
۱۳۵۲۳۶۵
۶۸۷۷
۶۸۷۷
پ

انتقاد از نامزد رونالدو بابت یک تصویر عجیب!

نامزد کریستیانو رونالدو چند عکس منتشر کرده و از حضور در موزیک ویدئوی خواننده مشهور کلمبیایی خبر داده است، اما وضعیت سلامتی دو سگ در تصاویر باعث نگرانی هواداران شده است.

خبرورزشی: طرفداران جورجینا رودریگس از اینکه متوجه شدند این مدل و اینفلوئنسر در موزیک ویدیوی جدید خواننده کلمبیایی «سباستین یاترا» به نام «انرژیا باکانا» بازی خواهد کرد، شگفت‌زده و هیجان‌زده شدند. جورجینا در پستی اینستاگرامی که حاوی عکس‌هایی از صحنه فیلمبرداری بود، این خبر را فاش کرد. در عکس‌های مختلف، جورجینا را می‌توان در کنار این خواننده و به همراه سه فرزندش در صحنه فیلمبرداری در مادرید دید.

نگرانی طرفداران از یک عکس خاص

اولین تصویر از سری عکس‌های منتشر شده توسط جورجینا، باعث نگرانی برخی از دنبال‌کنندگان او در اینستاگرام شده است. در عکس مورد بحث، که احتمالاً عکسی از موزیک ویدیوی رسمی است، دو سگ در کنار جورجینا نشسته‌اند. فالوئرها نسبت به وضعیت سگ‌ها ابراز نگرانی کردند و بسیاری از آنها اشاره می‌کنند که این سگها دچار سوءتغذیه هستند و به طرز نگران‌کننده‌ای لاغرند و پوستشان به استخوان‌هایشان چسبیده است. یکی از کاربران نوشت: «واقعا حال سگ‌ها خوب است؟ دنده‌هایشان کاملا بیرون زده...»، و تعداد پرشمار کامنت‌های دیگری با همین نگرانی‌ها در زیر این پست دیده می‌شود.

با وجود تعداد بالای کامنت‌های هواداران در مورد وضعیت سگ‌ها، جورجینا و یاترا هیچ توضیحی در این مورد ندادند و خیال هواداران را از وضعیت سلامتی سگ‌ها راحت نکردند. باید گفت که این دو سگ که یا از نژاد گری‌هوند و یا آزاواخ هستند، ذاتا لاغر هستند.

آهنگ یاترا با عنوان «انرژیا باکانا» قرار است در پایان این هفته منتشر شود.

انتقاد از نامزد رونالدو بابت یک تصویر عجیب!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج