اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۷۰۱۸
۲۸۹۹
۲۸۹۹
پ

عربستان زیدان را به فوتبال بازمی‌گرداند!

زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، پذیرفته است که در صورت فروش باشگاه مارسی، هدایت این باشگاه را قبول کند.

ورزش سه: زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، پذیرفته است که در صورت فروش باشگاه مارسی، هدایت این باشگاه را قبول کند.

عربستان زیدان را به فوتبال بازمی‌گرداند!

زین الدین زیدان که مدت‌هاست از سرمربی‌گری فاصله گرفته است، قصد دارد که در صورت خرید باشگاه المپیک مارسی توسط سرمایه‌گذاران سعودی، پیشنهاد آنها را قبول کند و به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود.

زین‌ الدین زیدان در سمت سرمربی‌گری مارسی اتفاقی است که هواداران این تیم مدت‌ها رویای دیدن او را تصور کرده‌اند. امروز و با این خبر آنها کمی به تحقق ایین رویایشان نزدیک‌تر شده‌اند.

در حال حاضر تنها چیزی که مهم است تصمیم‌گیری فرانک مک کورت برای فروش باشگاه مارسی است که هفت سال پیش آن را خریداری کرده است. تا به این لحظه این مالک آمریکایی در سال‌های اخیر در مقابل شایعات فروش باشگاه همواره تکرار کرده است که «مارسی به فروش نمی‌رسد.» اما در صورت فروش آن و خرید توسط مالکان سعودی، زیدان با پیشنهاد آنها موافقت خواهد کرد، زیرا پروژه‌ای که قصد انجام آن را دارند بسیار جسورانه است.

زیدان تنها در شرایطی با این پیشنهاد موافقت می‌کند که پروژه آنها بسیار جسورانه باشد، یعنی با بودجه‌ای که به او اجازه می‌دهد با بزرگترین باشگاه‌های اروپا رقابت کند. این چیزی است که مقامات سعودی با کسانی که به صورت شخصی با او مذاکره می‌کنند، به او تضمین کرده‌اند. یعنی او تضمین عربستان سعودی را دارد که درخواست او برای یک بودجه ۳۰۰ میلیون یورویی برای شروع، قبول خواهد شد.

زیدان تنها یک خواسته دارد: تیم ملی فرانسه. این امکان پس از پایان قرارداد دیدیه دشان، که هنوز دو سال و نیم دیگر با فدراسیون فوتبال فرانسه قرارداد دارد، تحقق می‌یابد. در انتظار این زمان، او می‌داند که باید تیمی را هدایت کند و می‌خواهد به مربیگری در یک باشگاه بازگردد. سه باشگاه او را ترغیب می‌کنند: رئال مادرید، یوونتوس و مارسی.

امکان بازگشت او به رئال مادرید وجود دارد، البته ژابی آلونسو شانس بیشتری از او برای هدایت رئال مادرید دارد. در حال حاضر دشوار است که حضور او را در یوونتوس متصور شویم، جایی که به عنوان بازیکن بازی کرده است. بنابراین، گزینه مارسی محتمل‌تر است. همه چیز آماده است تا زیزو در مارسی به مربیگری برگردد. تنها مرحله مهمی مانده که هنوز مشخص نشده است: فروش باشگاه مارسی.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج