اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۹۰۹۸
۳۴۰۴
۳۴۰۴
پ

محرمی: چمن خوب باشد گل‌گهر و استقلال را می‌بریم

بازیکن اسبق پرسپولیس از این نکته که هواداران پرشمار پرسپولیس هنوز به دلایل مختلف فرصت حضور در ورزشگاه آزادی را برای تماشای رخدادهای بزرگ پیدا نکرده‌اند تأسف خودش را ابراز می‌دارد.

ایران ورزشی: بازیکن اسبق پرسپولیس از این نکته که هواداران پرشمار پرسپولیس هنوز به دلایل مختلف فرصت حضور در ورزشگاه آزادی را برای تماشای رخدادهای بزرگ پیدا نکرده‌اند تأسف خودش را ابراز می‌دارد. محرمی پیروزی مقابل الدحیل را بازگشت پرسپولیس به شرایط خوبش می‌داند و نسبت به نتیجه‌گیری خوب پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر خوشبین است.

محرمی: چمن خوب باشد گل‌گهر و استقلال را می‌بریم

چرا به نوعی با ناراحتی با ما صحبت می‌کنید؟

ناراحتم و به نوعی متأسف. من از اینکه هواداران نساجی یا سپاهان در ورزشگاه برای بازی‌های لیگ قهرمانان حضور پیدا کردند اصلاً ناراحت نیستم چون حق آنهاست که بازی تیمشان را ببینند اما معتقدم روز بازی پرسپولیس مقابل النصر علاوه برای اینکه هواداران به دلیل محرومیت اجازه حضور نداشتند حتی تیمشان هم اصلاً در شرایطی که زمین ورزشگاه آزادی کیفیت خیلی بدی را داشت مقابل النصر بازی کرد. واقعاً اینطور مسائل خیلی ناراحتم کرده که می‌بینم هم تیمم و هم هواداران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه محروم هستند. این موضوع اعصابم را به هم ریخته و اصلاً نتوانستم با آن کنار بیایم چون معتقدم بین تیم‌های دیگر و پرسپولیس تبعیض قائل می‌شوند و هواداران و بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس که انصافاً جزو بهترین‌ها هستند لایق اینگونه برخورد تبعیضی نیستند.

فکر می‌کردید پرسپولیس الدحیل را ببرد؟

چرا فکر می‌کنید تیم‌های دیگر آسیا بزرگتر از پرسپولیس هستند. تیم پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد تیمی که بیرانوند و کنعانی و سروش و عالیشاه و وحید امیری و ترابی و کلی ستاره دیگر دارد که هیچ دست کمی از بازیکنان خارجی تیم‌های دیگر ندارند و مشکل‌شان کیفیت بد زمین چجمن بود که شاهدش بودید چطور در زمین مخمل‌گونه و عالی ورزشگاه الدحیل بازی کردند و یکی از بهترین بازی‌های این فصل خودشان را ارائه کردند.

بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تماشاگر بیاید و دوستان زحمت بکشند وضعیت چمن و سکوها را درست کنند حتماً پرسپولیس از سد گل‌گهر هم خواهد گذشت و جایگاهش را در صدر مستحکم خواهد ساخت جایی که واقعاً به آن تعلق دارد و هوادار و بازیکنانش هم چیزی را جز این برنمی‌تابند و قبولش نمی‌کنند.

در خصوص بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان که بعد از تعطیلات فیفادی برگزار خواهد شد چه صحبتی دارید؟

بالاخره در تعطیلات فیفادی همه بازی‌های باشگاهی به دلیل بازی‌های تیم ملی در همه جای دنیا تعطیل می‌شود و این مختص کشور ما نیست. با وجود سختی‌هایی هم که دارد من معتقدم پرسپولیس می‌تواند از سد تیم تاجیکستانی بگذرد و به صدر نزدیک شود. تیم‌های النصر و پرسپولیس شانس‌های اول صعود هستند و من با اطمینان کامل می‌گویم پرسپولیس اول نشود حتماً دوم خواهد شد و صعود خواهد کرد.

یحیی در بازی مقابل الدحیل دو تن از بهترین بازیکنانش یعنی امیری و ترابی را بازی نداد اما بدون این دو ستاره‌اش هم برنده شد!

پرسپولیس بازیکن خوب کم ندارد و یحیی یک تیم خوب را در اختیار دارد. سرمربی پرسپولیس هم با این ذهنیت در مورد ترابی و امیری ریسک نکرد تا دوباره خدایی ناکرده بر سر استارت و فشار زیادی که بازی الدحیل داشت دو بازیکن خوبش را حفظ کند و به آنها فشار نیاید چون هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و این به نظرم کاملاً منطقی و درست بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج