۱۳۵۹۶۱۴
۲۸۶۲
۲۸۶۲
پ

سپاهان نشد، الاتحاد به الاهلی باخت!

شاگردان نونو سانتو نتوانستند مقابل الاهلی موفق کار کنند و شکست خوردند.

ورزش سه: شاگردان نونو سانتو نتوانستند مقابل الاهلی موفق کار کنند و شکست خوردند.

در مهم‌ترین مسابقه هفته نُهم لیگ روشن عربستان، تیم فوتبال الاتحاد که یکی از حریفان سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (به وقت ایران) به قضاوت دنی مک‌کلی هلندی در ورزشگاه ملک عبدالله جده به مصاف تیم رده هفتمی الاهلی رفت.

الاتحاد عربستان که باید چهار روز قبل در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل سپاهان ایران قرار می‌گرفت و حاضر به انجام این دیدار نشد، امشب در حالی برابر الاهلی قرار گرفت که امیدوار به کسب پیروزی خانگی و صدرنشینی موقت در لیگ روشن بود، اما در نیمه اول غافلگیر شد و بازنده به رختکن رفت.

فرانک کسیه، ستاره ساحل عاجی الاهلی که در هشت بازی قبلی تیمش سه گل به ثمر رسانده و نمایش تاثیرگذاری داشت، در دقیقه ۳۱ مسابقه امشب توپ ارسالی از جناح راست زمین و پاس فراس البریکان با ضربه سر را با شوت محکم تبدیل به گل کرد و دروازه مارسلو گروهه را باز کرد تا الاتحاد در حضور تماشاگرانش به شوک برود و گل اول را دریافت کند.

الاهلی که طی دو هفته گذشته لیگ روشن عربستان موفق به کسب پیروزی نشده و یک تساوی و یک شکست داشت، در نیمه دوم هم مثل ۴۵ دقیقه ابتدایی مقاومت خوبی برابر ببرهای سعودی به نمایش گذاشت که در دقیقه ۷۱ یک گل مردود دریافت کرد.

سپاهان نشد، الاتحاد به الاهلی باخت!

کریم بنزما، فوق ستاره الاتحاد که در فهرست چهار مسابقه اخیرشان در لیگ روشن و لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت، در بازگشت به ترکیب این تیم پرتلاش و دونده ظاهر شد که در دقیقه 71 توانست از شلوغی محوطه جریمه الاهلی استفاده کند و پس از توپ‌ربایی، با شوت زمینی گلزنی کند که داور هلندی پس از بازبینی ویدئویی، خطای رومارینیو پیش از این گل را گرفت تا همچنان الاهلی با یک گل جلو باشد.

حملات پرشمار و نمایش یک طرفه الاتحاد در زمین الاهلی بازهم ادامه پیدا کرد و کریم بنزما که یک گل مردود به ثمر رسانده بود، در دقیقه 12+90 با مهار عالی در محوطه جریمه حریف و شوت به زیر طاق دوباره سعی داشت کار را به تساوی بکشد که کمک داور دوم و VAR بازهم گل مهاجم فرانسوی را مردود کردند.

پایان 13 دقیقه وقت‌های تلف شده در نهایت با پیروزی یک بر صفر الاهلی مقابل الاتحاد همراه بود تا شاگردان نونو سانتو با وجود دو گل مردود کریم بنزما در نهایت بازنده شوند و 19 امتیازی و در جایگاه چهارم جدول لیگ روشن عربستان بمانند و الاهلی نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه پنجم قرار بگیرد.

سپاهان نشد، الاتحاد به الاهلی باخت!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج