اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۰۸۵۳
۶۸۸۹
۶۸۸۹
پ

نوری: پرسپولیس را باید از جدول بیرون بکشند

بازیکن سابق استقلال می‌گوید: واقعا رویشان می‌شود بگویند پرسپولیس نقره داغ شده است؟

همشهری آنلاین: پیشکسوت استقلال در خصوص کسر یک امتیاز از پرسپولیس به دلیل تخطی از سقف بودجه، عنوان کرد: بهتر است پرسپولیس را از جدول بیرون بیاورند و یک جام جدا بدهند! آن‌ها سقف بودجه را دور زدند و بازیکن خودشان هم در تلویزیون اعلام کرد! تا این حد قانون را زیرپا گذاشتند اما شاید چون نورچشمی و سوگلی هستند، همه هوایش را دارند! 

وی افزود: باید تمام امتیازات را از این تیم بگیرند و کارش را از انتهای جدول شروع کند! با کسر یک امتیاز می‌خواهند سر مردم را گرم کنند و بگویند دیدید قانون را اجرا کردیم؟ واقعا رویشان می‌شود بگویند پرسپولیس نقره داغ شده؟ یک امتیاز نقره داغ است؟ ۱۰ میلیارد جریمه کرده‌اند که این هم مهم نیست. آن‌ها هوادار عاشق دارند که پول بیرانوند را داد، پول این جریمه را هم می‌دهد!

 بازی با گل گهر اوج نامردی بود

نوری در مورد اتفاقات بازی پرسپولیس و گل گهر و نظر رضا درویش که اعلام کرد توپ از خط رد نشده و سفیدی دستکش بیرانوند است، گفت: همه شاهد بودند که با مدیریت او چه مسائلی در حاشیه بازی با النصر پیش آمد که البته هیچ اتفاقی هم نیفتاد. بازی با گل گهر هم اوج نامردی بود. آیا داوران شب راحت می‌خوابند و وجدانشان راحت است؟ عملا مشخص شد که چه مسائلی وجود دارد. واقعا تاسف می‌خورم. به نظر می‌رسد همه چیز بیرون از زمین تعیین می‌شود. چرا VAR را به مسابقات لیگ برتر نمی آوردند؟ شاید اگر در لیگ قهرمانان آسیا این سیستم نبود، پرسپولیس با النصر مساوی می‌کرد! چرا این سیستم را در ورزشگاه‌ها برای مسابقات داخلی نصب نمی‌کنند؟ با این اتفاقاتی که می‌بینیم واقعا دوست داریم از این فوتبال دور باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج