اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۴۰۸۸
۵۱۷۵
۵۱۷۵
پ

گاف عجیب داور دیدار پرسپولیس مقابل پیکان

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت، داور دیدار پیکان - پرسپولیس در مجموع عملکرد خوبی داشته و فقط یک اشتباه در وقت‌های تلف شده مرتکب شده است.

خبرگزاری تسنیم: کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت، داور دیدار پیکان - پرسپولیس در مجموع عملکرد خوبی داشته و فقط یک اشتباه در وقت‌های تلف شده مرتکب شده است.

گاف عجیب داور دیدار پرسپولیس مقابل پیکان

حیدر سلیمانی درباره قضاوت احمد محمدی در دیدار پیکان - پرسپولیس اظهار داشت: داور با دوندگی زیاد در تمامی صحنه‌ها حاضر بود و به همین دلیل تشخیص خطا‌ها از سوی داور وسط خوب بود و او توانست علاوه بر آوانتاژ‌هایی که داشت، مدیریت خوبی در بازی داشته باشد. همچنین کمک داوران در اعلام آفساید‌ها تصمیمات درستی گرفتند.

وی ادامه داد: در دقیقه 56 آفساید محمد عمری مهاجم پرسپولیس که با دروازه‌بان پیکان تک به تک شده بود، به درستی اعلام شد. همچنین این بازیکن در دقیقه 59 بیرون از محوطه جریمه پیکان توسط مدافع این تیم متوقف شد که مهاجم پرسپولیس ‌اعتقاد به خطا داشت، اما داور به درستی دستور به ادامه بازی داد که باعث اعتراض پرسپولیسی‌ها شد.

کارشناس داوری با اشاره به گل دوم پرسپولیس تأکید کرد: این گل به درستی زده شد. شهاب زاهدی با سینه توپ را کنترل کرد و توپ به دستش برخوردی نداشت. همچنین در دقیقه 77 بازی داخل محوطه جریمه پیکان، روی سروش رفیعی خطا شد که داور به درستی اعلام پنالتی کرد.

سلیمانی در پایان گفت: تنها اشتباه داور در وقت‌های تلف شده نیمه دوم صورت گرفت. بعد از خطای گولیسیانی روی بازیکن پیکان، داور می‌خواست به مدافع پرسپولیس اخطار دهد، اما به دلیل اینکه پیکانی‌ها خیلی سریع بازی را ادامه دادند، داور فرصت نکرد که اخطار دهد. او باید هنگامی که بازی متوقف می‌شد به گولسیانی اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج