اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۳۱۵۶
۴۶۷۵
۴۶۷۵
پ

محل غیرمنتظره بازی پیکان- پرسپولیس

شاگردان رسول خطیبی و یحیی گل‌محمدی قطعا در ورزشگاه‌های تختی و شهرقدس مقابل هم قرار نمی‌گیرند.

ورزش سه: شاگردان رسول خطیبی و یحیی گل‌محمدی قطعا در ورزشگاه‌های تختی و شهرقدس مقابل هم قرار نمی‌گیرند.

 طبق برنامه سازمان لیگ قرار است تیم‌های پرسپولیس و پیکان دو روز دیگر (پنج‌شنبه) در مسابقه معوقه هفته ششم لیگ برتر مقابل هم قرار بگیرند، اما تا این لحظه محل قطعی برگزاری این بازی مشخص نشده است.

علی جوادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت و گوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر در این باره عنوان کرد: قرار است دوستان فردا (سه‌شنبه) جلسه‌ای در این باره داشته باشند و نتیجه را به ما اعلام کنند تا ما هم تصمیم‌گیری و اطلاع رسانی را داشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه ورزشگاه تختی تا نیم‌فصل نمی‌تواند میزبان مسابقات لیگ برتر باشد، ابراز کرد: مشکلات این استادیوم تا پایان دور رفت حل نخواهد شد ولی امیدواریم این اتفاق در نیم‌فصل دوم رخ بدهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه شهدای شهرقدس ابراز کرد: مصوبه ای در شهر قدس با حضور فرماندار، شهردار و ... به تصویب رسید و قرار شده خیلی سریع استادیوم شهدا به مدار بهره برداری برگردد. اعتباری توسط شهرداری شهرقدس در نظر گرفته شده و شهردار گفتند کاشت چمن را انجام دادند و نگهداری لازم را انجام می دهند تا در صورت رفع دیگر مشکلات، آماده میزبانی بازی ها باشند.

با توجه به اظهار نظر مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و عدم برگزاری قطعی بازی در ورزشگاه‌های آزادی، تختی و شهرقدس، محمدحسین میثاقی اعلام کرد که احتمالا این مسابقه در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین برگزار خواهد شد و باشگاه شمس آذر نیز مقدمات لازم را برای میزبانی از دیدار پیکان و پرسپولیس انجام داده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج