۱۳۶۶۸۴۹
۱۰۹۲
۱۰۹۲
پ

فرار تاتنهام از آشیانه عقاب‌ها با غنیمتی مهم

تاتنهام در اولین بازی هفته دهم مسابقات لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲-۱ بر کریستال پالاس غلبه و صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد.

ورزش سه: تاتنهام در اولین بازی هفته دهم مسابقات لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲-۱ بر کریستال پالاس غلبه و صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد.

 شاگردان آنگه پوستکوگلو فرصت این را داشتند که در همین ابتدای هفته فاصله خود را با رتبه دوم به پنج امتیاز برسانند و حتی فرصت صدرنشینی موقت را در این هفته به هیچ تیمی ندهند.

بازی را کریستال پالاس بهتر آغاز کرد و در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی دو موقعیت خلق کرد. در موقعیت اول ویکاریو شوت آیو را گرفت و در دومی ضربه شلوپ را دفع کرد.

در ادامه تاتنهام کم کم صاحب توپ و میدان شد اما بازیکنان میزبان به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند و اجازه هیچ پیشروی‌ای به یاران تاتنهام ندادند.

بی‌دقتی و ناهماهنگی بازیکنان مهمان هم یکی دیگر از عوامل عدم خلق موقعیت روی دروازه کریستال پالاس بود. این وضعیت تا پایان نیمه اول ادامه داشت و بازی درنهایت بازی نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

در ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم، تاتنهام فشارش را روی دروازه کریستال پالاس حفظ کرد.

در دقیقه ۵۳ جیمز مدیسون یک شوت محکم و بی‌دقت را از سمت راست محوطه جریمه روانه دروازه کرد. توپ در چارچوب نبود و قطعا به بیرون می‌رفت اما جوئل وارد با یک اشتباه مرگ‌بار به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد تا تاتنهام با یک گل جلو بیفتد.

 فرار تاتنهام از آشیانه عقاب‌ها با غنیمتی مهم

تاتنهام پس از گل عقب ننشست و برای زدن گل دوم تلاش کرد. آنها در دقیقه ۶۶ به هدف‌شان رسیدند و سون هیونگ مین گل دوم را به ثمر رساند. همکاری برنان جانسون و مدیسون باعث شد که جانسون در سمت چپ محوطه جریمه و نزدیک دروازه صاحب توپ شود، او توپ را به سون که در موقعیت بهتری بود سپرد و وینگر کره‌ای بی‌معطلی توپ را به تور دروازه میزبان چسباند.

 فرار تاتنهام از آشیانه عقاب‌ها با غنیمتی مهم

دوباره بازی آرام شد و کریستال پالاس قادر به خلق موقعیت نبود و تاتنهام هم نمی‌توانست موقعیت دیگری به دست بیاورد. این وضعیت نیم‌ساعت ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۹۴ جردن آیو سانتر ارسالی از اندرسون را با یک استپ سینه زیبا مهار کرد و با یک ضربه زیبا دروازه ویکاریو را باز کرد.

 فرار تاتنهام از آشیانه عقاب‌ها با غنیمتی مهم

درنهایت گل آیو تغییر خاصی ایجاد نکرد و بازی با نتیجه ۲-۱ به پایان رسید تا شاگردان پوستکوگلو تا پایان این هفته نیز صدرنشین باشند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج