اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۶۹۷۵
۱۷۰۲
۱۷۰۲
پ

یحیی نیاز به دستیار کاریزماتیک دارد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است یحیی گل‌محمدی نیاز دارد یک دستیار ایرانی با تجربه در کنارش حضور داشته باشد.

خبرورزشی: در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس ایران در حضور ۳۵ هزاری نفری هواداران خود در ورزشگاه آزادی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر استقلال تاجیکستان را شکست دهد تا ۶ امتیازی شود و امید خود را برای صعود از این گروه زنده نگه دارد.

نکته جالب توجه در خصوص این بازی در آغاز نیمه دوم رخ داد در جایی که مهدی ترابی و سینا اسدبیگی به جایی محمدحسین کنعانی‌زادگان و سروش رفیعی وارد میدان شد. این اتفاق درحالی رخ داد که کمتر هوادار پرسپولیسی توقع داشت این دو بازیکن با شروع نیمه دوم تعویض شود و همین موضوع باعث ایجاد برخی از گمانه‌زنی‌ها در خصوص تعویض این دو بازیکن شد که مهم ترین آن مصدومیت احتمالی دو بازیکن بود.

پیگیری‌ها انجام شده مشخص شد دلیل تعویض این دو ستاره پرسپولیس موضوع دیگری بوده است. در واپسین دقایق نیمه نخست بازی درحالی که محمد عمری قصد داشت به درون محوطه جریمه تیم تاجیکستانی نفوذ کند پیش از ورد به محوطه جریمه سرنگون شد تا داور به سود سرخ‌پوشان در یک موقعیتی مناسب اعلام ضربه ایستگاهی کرد. در این میان رفیعی و کنعانی‌زادگان بر سر زدن ضربه ایستگاهی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که این درگیری با دخالت دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی خاتمه یافت و در نهایت بعد از ضربه شهاب زاهدی، صادقی موفق شد گل نخست پرسپولیس را وارد دروازه حریف کند.

اما درگیری این دو بازیکن از چشم‌ یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس دور نماند و بعد از برخورد سرمربی تیم و سرپرست تیم در رختکن با این دو بازیکن، در نیمه دوم کنعانی‌زادگان و رفیعی تعویض شدند تا گل‌محمدی نشان دهد نظم و انضباط برای او مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

در این میان نظرات مختلفی در این رابطه ارائه شد اما عباس کارگر پیشکسوت پرسپولیس نظر جالبی دارد و به خبرورزشی می‌گوید: ابتدا باید اقدام یحیی گل‌محمدی در تعویض هر دو بازیکن را ستود. این دو بازیکن برای پرسپولیس بسیار ارزشمند هستند اما از آن مهم‌تر اسم پرسپولیس و هوادارانش است. نزدیک ۴۰ هزار نفر در استادیوم آزادی و میلیون‌ها بیننده تلویزیونی تماشاگر دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان بودند. وقتی بازیکنی پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد باید این موارد را در نظر داشته باشد و بداند که در زمین و بیرون زمین هر کاری را نمی‌تواند انجام دهد. بگو مگو ممکن است پیش بیاید اما نباید به درگیری لفظی و... کشیده شود و یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی و معلم بهترین تصمیم را گرفت.

یحیی نیاز به دستیار کاریزماتیک دارد

او ادامه می‌دهد: مسئله دیگر به نظر من فقدان یک دستیار کاریزماتیک مثل کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس است. شاید مربی برزیلی و بدنساز اسپانیایی باشند اما جای خالی کریم باقری را نمی‌توانند پُر کنند. سید جلال حسینی هم که پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر ماست تازه کار مربیگری را آغاز کرده و برای جا افتادن در تیم و برخورد با اتفاقات این چنینی به عنوان مربی نیاز به زمان دارد. من معتقدم اگر کریم باقری روی نیمکت کنار یحیی گل‌محمدی بود اجازه نمی‌داد محمدحسین کنعانی‌زادگان و سروش رفیعی به هم بپرند! باقری در گذشته هم ثابت کرده بود در این زمینه می‌توان روی او حساب کرد و این موضوع را چه در زمان برانکو و چه یحیی گل‌محمدی به خوبی ثابت کرده است.

بازیکن تند و تیز پرسپولیس در دهه ۶۰ تصریح می‌کند: البته سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی‌زادگان اول از همه خودشان تنبیه شده و از این مسئله ناراحت هستند. بنابراین باید همه چیز را فراموش کرده و در بازی بعدی با تمام توان خود به زمین بروند. به شخصه خیلی دوست دارم در بازی با ملوان انزلی، سروش رفیعی سانتر کند و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم گل بزند.

عباس کارگر همچنین ضمن اشاره به ماجراهای اخیر محمدحسین کنعانی‌زادگان یادآور می‌شود: این روزها و در هفته گذشته بارها از زبان این و آن شنیدم که کنعانی‌زادگان را نصیحت می‌کنند. من خودم خیلی اهل نصیحت کردن نیستم و از حسین کنعانی که پسر صاف و ساده و خوش قلبی است می‌خواهم در خلوت خودش این موارد رو مرور و دیگر تکرار نکند. البته به اعتقاد من کنعانی‌زادگان باید افرادی امین، خوش فکر، باتجربه و دلسوز را به عنوان مشاور در کنارش داشته باشد. از لحاظ فنی او در حال حاضر یکی از بهترین مدافعان ایران است و باید مراقب مسائل دیگر هم باشد. کنعانی‌زادگان تجربه بازی در جام ملت های آسیا را هم دارد و تیم ملی ایران در رقابت های پیش رو به او نیاز اساسی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج