adexo3
۱۳۶۹۴۲۶
۱۷۵۱
۱۷۵۱
پ

تفاوت استقلال و پرسپولیس در کاپیتانی سنگربان‌ها

علیرضا بیرانوند در یک بازی دیگر کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شد، او حالا در دورانی که عالیشاه کمتر در ترکیب اولیه به میدان می آید و وحید امیری مصدوم است، تبدیل به کاپیتان اول تیم فوتبال پرسپولیس شده است.

طرفداری: علیرضا بیرانوند در یک بازی دیگر کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شد، او حالا در دورانی که عالیشاه کمتر در ترکیب اولیه به میدان می آید و وحید امیری مصدوم است، تبدیل به کاپیتان اول تیم فوتبال پرسپولیس شده است.

پرسپولیس در تاریخ فوتبال خود مدتها دروازه بان ها را به عنوان گزینه کاپیتانی مد نظر نداشت حتی هادی طاووسی که قدیمی ترین بازیکن پرسپولیس در سالهای 1347 تا 1353 بود هیچ گاه بازوبند کاپیتانی را به بازو نمی بست.

وحید قلیچ اولین دروازه بان پرسپولیس بود که در سال 1371 در غیاب محمد پنجعلی و حمید درخشان کاپیتان پرسپولیس شد، سپس نوبت احمدرضا عابدزاده بود که در سالهای 76 تا 80 بارها بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بست.

در سالهای بعد علیرضا حقیقی هم تبدیل به کاپیتان تیم پرسپولیس در یکی دو بازی شد تا این که امروز تیم فوتبال پرسپولیس یکی از بهترین های امروز فوتبال ایران را به عنوان کاپیتان اول خود در خدمت دارد، این در حالی ست که استقلالی ها مدتها از وجود دروازه بان های خود به عنوان کاپیتان اول بهره برده اند و مردانی مثل ناصر حجازی، وحید طالب لو و مهدی رحمتی سالهای بسیار کاپیتان تیم خود بوده اند و حالا حسین حسینی هم مدتی است به عنوان کاپیتان در این عرصه حضور دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج