اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۰۰۴۴
۹۲۰
۹۲۰
پ

نورمحمدی: پرسپولیس کار سختی مقابل استقلال ندارد

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان کار سختی در پیش ندارند و می توانند با پیروزی مقابل این تیم راه صعود خود را هموار کنند.

خبرگزاری مهر: علیرضا نورمحمدی در ارتباط با دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر دیدار با النصر عربستان را کنار بگذاریم، خداراشکر پرسپولیس در این فصل از رقابت‌های آسیایی نتایج خوبی را کسب کرده است. نحوه بازی پرسپولیس در مقابل الدحیل به قدری خوب بود که تیم حریف حرفی برای گفتن نداشت. در بازی النصر هم به نظر اگر حواشی حضور کریستانو رونالدو نبود، پرسپولیس در آن بازی هم بازنده نمی‌شد.

وی ادامه داد: به نظرم در مقابل استقلال تاجیکستان، شاگردان یحیی گل محمدی کار سختی را در پیش ندارند و اگر از همان ابتدا به بازی مسلط شوند به راحتی می‌توانند این تیم را شکست دهند و صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هموار کنند.

در خصوص عملکرد پرسپولیس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس امسال هم مانند سال‌های اخیر بازیکنان بسیار خوبی را در ترکیب خود دارد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود؛ درست است که این تیم در یکی، دو بازی اخیر نتوانسته در نقش یک تیم قهرمان ظاهر شود اما یقین دارم این تیم باز هم می‌تواند قهرمان لیگ شود و هیچ تیمی نباید پرسپولیس را دست کم بگیرد.

نورمحمدی: پرسپولیس کار سختی مقابل استقلال ندارد

کمبود بازیکن به پرسپولیس ضربه زده است

کاپیتان اسبق پرسپولیس بیان کرد: در ارتباط با نقاط ضعف و قدرت پرسپولیس گفت: کمبود بازیکن یکی از مسائلی است که پرسپولیس را در این فصل بسیار تحت فشار قرار داده و تنها ضعف تیم یحیی گل محمدی را من در کمبود بازیکن می‌بینم. همانطور که همه مشاهد کردند پس از مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی قلب دفاع پرسپولیس ضعف شدیدی داشته و بازیکنان نتوانستند با یکدیگر همانند شوند و در دیدار با صنعت نفت آبادان باعث شد تا دوبار دروازه پرسپولیس باز شود.

نورمحمدی افزود: همین بازیکنانی که پرسپولیس در ترکیب خود دارد از بهترین‌های ایران هستند و یحیی گل محمدی باید خوشحال باشد که این نفرات را در اختیار دارد.

کنعانی زادگان و گولسیانی باید هرچه سریع‌تر با یکدیگر هماهنگ شوند

مدافع اسبق پرسپولیس ادامه داد: دو مدافع وسط در هر تیمی نقش کلیدی و مهمی را ایفا می‌کنند و اگر هماهنگی بین این دو بازیکن در جریان بازی رخ ندهد، مهاجمان حریف به راحتی می‌توانند خود را به دروازه پرسپولیس برسانند. امیدوارم در بازی‌های آینده زوج کنعانی زادگان و گولسیانی عملکرد بسیار بهتری را داشته باشند تا پرسپولیس به راحتی گل دریافت نکند.

نورمحمدی افزود: پرسپولیس باید در هر پست بازیکن تخصصی داشته باشد که در این فصل متأسفانه برخی از بازیکنان در پست‌هایی به کار گرفته می‌شوند که پست تخصصی آنان نیست که البته با توجه به کمبود بازیکن نمی‌توان از سرمربی تیم در این رابطه دلخور بود. مصدومیت پورعلی گنجی و یاسین سلمانی ضربه بزرگی به تیم گل محمدی زد چون این دو بازیکن از بهترین‌های این فصل بودند و نبود آنها در جریان دیدارها حس می‌شود. خداراشکر مصدومیت ترابی رفع شده و اگر وحید امیری هم بتواند خود را زودتر به ترکیب پرسپولیس اضافه کند با توجه به آمادگی خوب محمد عمری و امید عالیشاه شرایط این تیم در خط هجومی بهتر خواهد شد.

نورمحمدی: پرسپولیس کار سختی مقابل استقلال ندارد

هواداران باید به حمایت‌های خود ادامه دهند

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در خط حمله ما مهاجم نوک نداریم و سایر بازیکنان در نقش مهاجم نوک در بازی‌ها ظاهر می‌شوند اما کارایی چنین بازیکنی را ندارند. د ر همه جای دنیا تیم‌های بزرگ گاهی اوقات نتایج ضعیف کسب می‌کنند و نباید هواداران از پرسپولیس زده شوند و باید حمایت‌های خود از این تیم را افزایش دهند تا پرسپولیس چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا نتایج درخشانی به دست آورد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان از ساعت ۱۷:۳۰ و در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه سه شنبه ۱۶ آبان به مصاف هم می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج