۱۳۶۶۶۸۱
۲۵۹۴
۲۵۹۴
پ

بازیکن مورد علاقه علی پروین در پرسپولیس شناسایی شد

به نظر شما از نظر علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس، ستاره این تیم چه کسی است؟

خبرورزشی: علی پروین قدی کوتاه و اندامی نسبتاً فربه داشت، اما هیچ‌کس حریفش نمی‌شد. وقتی توپ به او می‌رسید همه منتظر بودند اتفاقی رخ دهد و سرنوشت بازی عوض شود. هافبکی که به گواه بسیاری از فوتبال‌دوستان قدیمی بهترین پاسور تاریخ فوتبال کشورمان است.

علی پروین معمولاً عادت ندارد از کسی تعریف کند، اما گاهی (فقط گاهی!) ترک عادت می‌کند. اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس روزی در تمجید از امید عالیشاه به " خبرورزشی" گفت: " من این بچه را خیلی دوست دارم. اصولا بازیکنانی که خوب دریبل می زنند را دوست دارم که امید عالیشاه یکی از آنهاست. البته نسل این جور فوتبالیست ها دیگر درحال تمام شدن است و..."

حالا خبردارشدیم یک بازیکن ریزنقش، جوان و تکنیکی توانسته است توجه علی پروین را به عنوان یک بازیکن تکنیکی و دریبل زن به خود جلب کند.

صحبت از محمد عمری است. ستاره جوان و ارومیه ای پرسپولیس که در دیدار با استقلال تاجیکستان آمار فوق العاده ای از لحاظ دریبل زنی از خود به جای گذاشت.او بارها مدافعان و بازیکنان تیم استقلال تاجیکستان را دریبل زد و پشت و گوشه محوطه جریمه حریف از آنها ایستگاهی و کاشته گرفت.

دعوای عجیب محمدحسین کنعانی زادگان و سروش رفیعی نیز روی همین توانمندی تکنیکی و کاشته ای بود که محمد عمری پشت محوطه هجده قوم استقلال تاجیکستان از حریف گرفت.

محمد عمری وینگر ۲۲ ساله پرسپولیس که محصول آکادمی‌ این باشگاه است، در لیگ بیست و یکم کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت. با این حال هر زمان که به بازی می‌آمد نشان می‌داد بازیکن مستعدی است و آینده خوبی دارد. گل‌محمدی درلیگ بیست و دوم بیشتر از عمری استفاده کرد و حتی در بازی مقابل سپاهان در اصفهان هم به او از ابتدا بازی داد. بعد از آن عمری بیشتر به عنوان یک مهره جانشین به بازی می‌آمد ولی چند اتفاق پشت سر هم باعث شد تا همه‌چیز برای این ستاره جوان عوض شود و به نوعی ورق برگردد. رفتن لوکادیا، مصدومیت دیاباته و عالیشاه و همچنین نمایش‌های ضعیف عبدی و پاکدل باعث شد تا دوباره فرصت بازی به عنوان بازیکن فیکس به عمری جوان برسد. فرصتی که این بازیکن به خوبی از آن استفاده کرد و به ستاره پرسپولیس تبدیل شد.

عمری در دیدار مقابل گل گهر گلِ اول تیمش را زد ولی اوج کارش در بازی مقابل نساجی شد. بازیکن اهل ارومیه پرسپولیس در جریان برتری پنج بر یک تیمش مقابل نساجی موفق شد بریس کند و نمایش بسیار خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت. نمایشی که باعث شد تا همه اعم از کادرفنی، مدیریت، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از این بازیکن آینده‌دار تعریف کنند. با این وجود مصدومیت ناخواسته عمری و بازگشت سعید صادقی به تمرینات گروهی حتی شانس ملی پوش شدن را نیز از پدیده جوان پرسپولیس گرفت.

محمد عمری لیگ بیست و دوم را با قهرمانی پرسپولیس پشت سرگذاشت و وارد لیگ بیست و سوم شد با عزمی جزم تر!

حالا او در حضور تمامی بزرگان تیم پرسپولیس هم جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم محفوظ است و از آن گذشته توانسته است نظر مثبت علی پروین سخت گیر را هم جلب کند.

عجبا محمد عمری که به شماره ۷ علاقه فراوانی دارد، این روزها شماره ۷۷ را می پوشد و دور از ذهن نیست در آینده ای نزدیک حتی بتواند پیراهن علی پروین اسطوره پرسپولیس را نیز تصاحب کند.

عمری با قدرت دریبلینگ بالا و تکنیکی تحسین شده پتانسیل زیادی دارد و اگر کمی بجنبد چه بسا بتواند بار دیگر توجه امیر قلعه نویی را به خود جلب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج