۱۳۷۳۲۴۴
۳۶۵۴
۳۶۵۴
پ

حسرتی که رضاییان به دل پرسپولیسی‌ها گذاشت

رامین رضاییان فصل جدید را هم مثل سال گذشته عالی آغاز کرده است.

۳۶۰ نوشت: رامین رضاییان فصل جدید را هم مثل سال گذشته عالی آغاز کرده است.

تیم ملی ایران دیشب با نتیجه پرگل ۴ بر صفر مقابل هنگ‌کنگ به پیروزی رسید تا برای دومین بازی متوالی بردی پرگل را تجربه کند. نکته مهم در خصوص این دو برد تیم ملی این است که ردپای رامین رضاییان، مدافع راست ملی‌پوش سپاهان در آن‌ها دیده می‌شود. رضاییان دیشب هم برای تیم ملی گلزنی کرد تا به فرم عالی خود در یک سال اخیر ادامه دهد.

حسرتی که رضاییان به دل پرسپولیسی‌ها گذاشت

آمار عالی رامین در تیم ملی

رامین رضاییان در زمان حضور دراگان اسکوچیچ هرگز به تیم ملی دعوت نشد ولی با بازگشت کی‌روش دوباره شانس بازی برای تیم ملی را به دست آورد و از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرده است. رضاییان در یک سال گذشته ۱۲ بازی برای تیم ملی انجام داده و آمار ۳ گل و ۵ پاس گل را به‌ثبت رسانده که برای یک مدافع راست فوق‌العاده است.

او در بازی با قطر و درست زمانی که به نظر می‌رسید کار تیم ملی گره خورده، با یک سانتر زیبا زمینه‌ساز گل اول شد و در ادامه هم پاس گل چهارم را ارسال کرد. رضاییان دیشب هم با یک ضربه آزاد تماشایی گل چهارم ایران را زد و در ۳۳ سالگی همچنان آماده و سرحال به نظر می‌رسد. اتفاقی که در آستانه جام ملت‌های آسیا خبر خوشی برای امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود و خیال سرمربی تیم ملی را از سمت راست خط دفاعی راحت کرده است.

درخشش در سپاهان و افسوس پرسپولیسی‌ها

رامین رضاییان ابتدای فصل قبل و پس از عدم تمایل پرسپولیس برای تمدید قراردادش راهی سپاهان شد و بهترین فصل فوتبالی‌اش را سپری کرد. او در لیگ بیست‌ودوم 29 بازی برای سپاهان انجام داد و 7 گل زد و 8 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد. رضاییان این فصل هم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا 5 گل و یک پاس گل داشته و یکی از آماده‌ترین بازیکنان فعلی لیگ برتر محسوب می‌شود.

درخشش رضاییان باعث شده بسیاری از هواداران پرسپولیس هم بابت جدایی او در سال گذشته حسرت بخورند و ناراحت باشند که چنین ستاره‌ای را خیلی راحت به رقیب مستقیم‌شان واگذار کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج