۱۳۷۴۰۳۱
۵۶۳
۵۶۳
پ

جوکوویچ فاتح تنیس تورین شد

نواک جوکوویچ اسطوره تنیس جهان با شکست قاطع یانیک سینر ایتالیایی برای هفتمین مرتبه فاتح رقابت های پایانی فصل ۲۰۲۳ در تورین ایتالیا شد و رکورد قهرمانی های راجر فدرر در این مسابقات را شکست.

ایسنا: نواک جوکوویچ اسطوره تنیس جهان با شکست قاطع یانیک سینر ایتالیایی برای هفتمین مرتبه فاتح رقابت های پایانی فصل ۲۰۲۳ در تورین ایتالیا شد و رکورد قهرمانی های راجر فدرر در این مسابقات را شکست.

 در جریان دیدار فینال رقابت های تنیس پایان فصل ۲۰۲۳ در تورین ایتالیا، نواک جوکوویچ مرد اول تنیس جهان از صربستان برابر یانیک سینر نفر چهارم رنکینگ برترین تنیسورهای جهان از ایتالیا به میدان رفت و در پایان در ۲ ست و با نتایج مشابه ۶ بر ۳ به برتری رسید و جام قهرمانی این مسابقات را برای هفتمین مرتبه بالای سر برد.

جوکوویچ پیش از این در مرحله گروهی در میان تشویق شدید و مرشور هواداران ایتالیایی ۲ بر یک مغلوب یانیک سینر شده بود اما در فینال با این برتری قاطع انتقام سختی از او گرفت. یانیک سینر به دلیل علاقه بیش از حد به هویج ملقب به مرد هویجی شده است و تعدادی از علاقمندان او نیز با شمایلی با شکل و رنگ هویج در بازی های او حاضر می شوند.

جوکوویچ با کسب هفتمین جام این رقابت ها از رکورد قهرمانی های راجر فدرر در این مسابقات عبور کرد و بار دیگر با قهرمانی در این مسابقات دست به تاریخسازی زد.

اسطوره تمام نشدنی تنیس جهان با کسب این قهرمانی برای نود و هشتمین مرتبه در دوران حرفه ای خود موفق به کسب عنوان قهرمانی در رقابت های مختلف تنیس شد و یک‌گام دیگر به رکورد بی نظیر ۱۰۹ قهرمانی جیمی کانرز نزدیک تر شد.

جوکوویچ ۳۶ ساله در فصل ۲۰۲۳ در هفت تورنمنت از ۱۲ تورنمنتی که در آن حاضر بود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج