adexo3
۱۳۷۴۳۸۲
۲۶۷۹
۲۶۷۹
پ

جدیدترین رقیب دایی و رونالدو از راه رسید

تازه ۳۰ ساله است و تبدیل به هشتمین گلزن برتر ملی تاریخ فوتبال شده

روزنامه اعتماد: تازه ۳۰ ساله است و تبدیل به هشتمین گلزن برتر ملی تاریخ فوتبال شده. در مورد روملو لوکاکو صحبت می‌کنیم که یکشنبه شب در بازی تیم ملی بلژیک مقابل آذربایجان پوکر کرد. غول بلژیکی با این چهار گل تعداد گل‌هایش را به عدد ۸۳ برساند. او پوشکاش با ۸۴ گل، مختار داهاری مالزیایی با ۸۹ گل، سونیل چتری هندی با ۹۳ گل، لیونل مسی و علی دایی با ۱۰۶ و ۱۰۹ گل را بالاتر از خود می‌بیند. رونالدو نیز با ۱۲۸ گل، بهترین گلزن بازی‌های  ملی  است.

بیگ روم که هم‌اکنون در تیم رم ایتالیا بازی می‌کند تعداد ۸۳ گل خود را در ۱۱۳ بازی به ثمر رسانده است که آمار فوق‌العاده ۷۳ صدم گل در هر بازی را نشان می‌دهد. 

جدیدترین رقیب دایی و رونالدو از راه رسید

لوکاکو دوران پرفراز و نشیبی در تیم ملی و تیم‌های باشگاهی خود پشت سر گذاشته است. فرصت‌سوزی‌های عجیب او در بازی تیم ملی کشورش مقابل کرواسی در جام جهانی که منجر به حذف این تیم شد یا ممانعت ناخواسته از گلزنی هم‌تیمی‌اش در اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا او را مدت‌های زیادی سوژه ترول‌های فوتبالی کرد. همین‌ طور ادعاهایش در مورد وفاداری به باشگاه‌ها و فروختن این وفاداری به ارقام بیشتر باعث شده هواداران تیم‌هایی که او در آن توپ زده‌اند چندان رابطه خوبی با او برقرار نکنند. همین چند هفته قبل بود که او در سن‌سیرو مورد هجوم هواداران اینتر قرار گرفت. 

با این حال آنچه هرگز متوقف نشده روند گلزنی‌های این مهاجم تنومند است. لوکاکو در بازی مقابل آذربایجان از دقیقه 17 تا 37 موفق به ثبت پوکر شد. او دو گل را ضربه سر زد و دو گل دیگر را با پای راست و از راه دور. لوکاکو که بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ اروپا را هم بر بازو بسته بود در همان مسابقه خط و نشان محکمی برای مسی، دایی و رونالدو کشید. البته در این مربع تنها علی دایی است که بازنشسته شده ولی رونالدو و مسی می‌توانند فاصله خود را با لوکاکو زیاد کنند. هرچند شاید به اندازه او که تازه به مرز 30 سالگی رسیده فرصت نداشته باشند. 

لوکاکو در حال حاضر بعد از رونالدو و پوشکاش سومین گلزن برتر تاریخ اروپاست و تنها با دو گل دیگر از پوشکاش افسانه‌ای فاصله خواهد گرفت و به تنهایی دومین گلزن برتر تاریخ قاره سبز در رده ملی خواهد شد. افتخاری بسیار بزرگ که این تنومند بلژیکی را در ردیف بهترین‌های دوران قرار می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج